• در صورتی که استان خوزستان از شخصیت ها و چهره های سرشناس حوزه مدیریتی برخوردار است، عده ای با گسترده تر کردن دایره شایعات، تلاش دارند که ذهن افکار عمومی را به بازی بگیرند. وقتکشی برخی جریان های مشتاق قدرت، امروز در حالی از حضور گزینه های خود به عنوان استاندار آینده خوزستان خبررسانی می کردند که در نهایت، تعیین استانداران جدید از سوی دولت به استان کرمانشاه ختم شد.
    همچنین وزیر کشور در حاشیه هیات دولت به تغییر احتمالی یک یا دو استاندار دیگر نیز اشاره کرد که این موضوع نشان دهنده آشفتگی دولت در تصمیم گیری برای تعیین استاندار جدید است. در صورتی این آشفتگی مشاهده می شود که مردم، اقوام و نخبگان خوزستانی طی یکماه اخیر، گزینه خود را در طوماری امضا ء شده به رئیس جمهور معرفی کرده و خواستار توجه به ظرفیت های مردمی در عرصه مدیریت ارشد اجرایی استان هستند.
    حجت الاسلام والمسلمین سید یعقوب طباطبایی که از شاخص های اصلی و ویژگی های برجسته ای در حوزه امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار است و از سوی اقوام، نخبگان و گروه های مختلف مردمی مورد حمایت گرفته است. لذا باید از این چهره سرشناس و مورد اعتماد مردم خوزستان به عنوان یک ظرفیت کارآمد برای اداره استان استراتژی خوزستان نام برد.
    امروز بیش از هر زمان دیگری، نیاز است که دولت از آشفتگی خارج شود و نسبت به اصلاح وضعیت موجود با انتخاب استانداری توانمند و مورد اقبال مردم خوزستان اقدام کند تا زمینه برای ادامه خدمات مطلوب در استان فراهم کند.
    خوزستان در حال حاضر با ضعف برنامه ریزی و اقدامات اجرایی روبرو است که همین موارد باعث بروز رکود و خروج نخبگان و چهره های تاثیرگذار از چرخه تصمیم گیری استانی شده اند؛ بنابراین، دولت ییش از هر زمانی باید به مردم اعتماد داشته باشد و فرآیند تغییر رویکرد مدیریتی در خوزستان را مطابق با اهداف نظام و سیاست های مقام معظم رهبری به مرحله اجرا درآورد.

      • منبع خبر : شهرنوشت