• فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه طرح عملیاتی مقابله با سرقت گفت: شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای در دستور کار پلیس خوزستان قرار دارد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی در بیان جزئیات طرح “عملیاتی مقابله با سرقت “اظهار داشت: یکی از اقدامات اساسی پلیس، پاسخگویی به موقع و بهنگام به مطالبات مردمی است.

    وی افزود: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با استعانت از خداوند متعال و در اجرای تدابیر سردار فرماندهی محترم فراجا طرح تشدید مقابله با سرقت را در سطح کلانشهر اهواز با رمز یا رسول‌الله و با استفاده از توان واحد های عملیاتی و با محوریت پلیس آگاهی از امروز آغاز کرده است.

    فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: ان شاالله ما تلاش خواهیم کرد که با شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه ای بتوانیم یک امنیت و آرامش خوبی را در سطح استان خوزستان و خاصه در کلانشهر اهواز رقم بزنیم.

    سردار صالحی تصریح کرد: از آنجایی که امنیت مردم خوب و عزیز ما خط قرمز پلیس محسوب می شود لذا پلیس در این طرح با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که به هر صورت بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه وارد کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.