• مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یکی از معیارهای سنجش ادارات صنعت، معدن و تجارت در استان حضور داشتن در جلسات شوراها و عمل به مصوبات این نشست است.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت خوزستان مهندس حمید رضا فلاح در نشست شورای اداری ادارات صمت خوزستان بیان کرد: بنا بر این شده که هر پنجشنبه این نشست برگزار شود و اجرای مصوبات آن از سوی ارادات الزامی است.
    وی گفت: برگزاری منظم این جلسات قطعا بازخورد مثبتی خواهد داشت.
    مدیر کل صمت خوزستان افزود: تامین منابع مالی برای واحدهای تولیدی و صنفی، جذب سرمایه گذار، رفع موانع بر سر راه تولیدو ایجاد اشتغال پایدار، ایجاد خوشه های صنعتی، راه اندازی واحدهای راکد تا پایان سال و حمایت از واحدهای تولیدی دانش بنیان از جمله برنامه هایی است که باید در استان دنبال شود.
    فلاح افزود: برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی معوق  تا پایان سال، انجام بازرسی های منظم از بازار با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف برای انجام بازرسی ها، برگزاری منظم نشست تنظیم بازار،  استخراج آمار تولید به ویژه از واحدهای تولیدی شاخص تا پایان هفته آینده نیز باید انجام شوند.
    فلاح افزود: از تمامی کارکنان این دستگاه خواستارم که به روز باشند و با سامانه های این وزارتخانه از جمله سامانه جامع تجارت سامانه سیمبا و… که در شناسایی تخلف صنفی و تولیدی بسیار موثر است آشنایی داشته باشند.
    مدیر کل صمت خوزستان ادامه داد: برای بهبود و تکمیل ساختمان های این ادارات صمت در خوزستان پیگیری های لازم در دست اقدام است.
    مدیر کل صمت خوزستان ادامه داد: ایجاد جدول طبقه بندی ارائه گزارشات، فراهم کردن شرایط خروج ۹۸ واحد تولیدی استان از رکود، ثبت اطلاعات در سامانه سیمبا، بازدید از واحدهای معدنی، بازدید از طرح هایی که از تبصره ۱۸ استفاده کردند و ابلاغ طرح های سرمایه گذاری به اداراتی که توانمند هستند نیز باید در برنامه کاری این دستگاه قرار بگیرد.