• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • فرمانده انتظامی شوشتر از دستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی و کشف ۳ قبضه سلاح غیرمجاز( ۲ قبضه شکاری، یک قبضه کلت جنگی) در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛ سرهنگ ” روح الله بیگدلی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیس مبنی بر تیراندازی غیرمجاز در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان تیر اندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۶ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد۳ قبضه سلاح غیرمجاز( ۲ قبضه شکاری، یک قبضه کلت جنگی) کشف کردند. و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

    سرهنگ بیگدلی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات این است که خونسردی خود را حفظ کرده و از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز