• حامد عباسی فرد مسئول امور اطلاعات و رسانه روابط عمومی نفتخیز جنوب از برگزاری کارگاه های گزارش نویسی و تولید محتوای حوزه نفت و انرژی در سیزدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، حامد عباسی فرد با اشاره به ضرورت آموزش خبرنگاران متخصص در حوزه نفت و انرژی گفت: صنعت نفت موتور مُحرک اقتصاد کشور می باشد که تبیین فعالیت ها، ظرفیت ها و دستاوردهای این صنعت برای آحاد جامعه بسیار ضروری است.

    وی ادامه داد: باید به کمک اصحاب رسانه و تولید کنندگان محتوا و با گسترش ظرفیت ها و ایجاد خلاقیت و نوآوری به رسالت رسانه ای و آگاهی بخشی خود عمل نماییم.

    مسئول کمیته رسانه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی نفت با اشاره به فرصت مغتنم برگزاری نمایشگاه تخصصی نفت در استان خوزستان تصریح کرد: درنظر داریم با برگزاری کارگاه های گزارش نویسی و تولید محتوای حوزه نفت و انرژی در سیزدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان گامی در جهت تقویت توان حرفه‌ای و سطح اطلاعات تخصصی روزنامه‌نگاران این حوزه برداریم.

    وی با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران فعال در حوزه صنعت نفت به عنوان سفیران آگاهی بخشی در سطح جامعه رسالت ارزشمندی در توسعه صنعت نفت بر عهده دارند اظهار داشت: خبرنگاران متخصص در حوزه صنعت نفت باید به تحلیل واقع بینانه رویدادهای مُتعدد بپردازند و اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

    حامد عباسی فرد با اشاره به اینکه برگزاری این دوره ها سرآغاز حرکتی نوین در حوزه اطلاع رسانی نفت و انرژی خواهد بود گفت: آگاهی بخشی در حوزه نفت و انرژی یک ضرورت رسانه ای است.

    گفتنی است برگزاری دوره های تخصصی گزارش نویسی و تولید محتوا در حوزه نفت و انرژی برای نخستین بار در سطح مناطق نفت خیز جنوب و در تعامل با رسانه های گروهی برگزار می گردد و انتظار می رود در پی آن شاهد اتفاقات مثبت در این حوزه باشیم.