• بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
    یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ.
    اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر دین خدا را یارى کنید، او نیز شما را یارى می‌کند و گام هایتان را استوار مى‌سازد.
    یوم الله ۲۲بهمن یادآور انفجار نور و درهم شکستن تارو پود ظلمت ستم شاهی ، روز غلبه حق بر باطل و روز به منصه ی ظهور رسیدن اراده الهی و درهم شکستن اراده های شیطانی است.
    بیست ودوم بهمن جشنی است که تنها اختصاص به ایرانیانی
    که زنجیرهای استبداد را با توکل برخدا و اطاعت از رهبری عزیز محور از هم گسستند ندارد،   بلکه تمامی آزادگان و مستضعفان جهان از آن به فرخندگی و شکوهمندی یاد کرده و در دلهای خود آن را به روشنی خورشید و درخشش مهتاب حک کرده اند.
    ۲۲بهمن فضای جدیدی را پدیدار ساخت که در آن هوای عزت و سربلندی استنشاق و گرمی ایمان الهی و شرافت انسانی و استقلال طلبی راستین ملی حس می شود.
    ۲۲بهمنِ امروز، با عبور از سخت ترین گردنه های پرپیچ و خم سیاسی و باپشت سرگذاشتن پیچیده ترین فتنه ها و توطئه های ساخته و پرداخته ناجوانمردان تاریخ همان اربابان شهوت و تشنگان قدرت و شیفتگان ثروت سرفرازانه و راست قامت، اقتدار و بالندگی و ابهت خود را در سایه تدابیر حکیمانه رهبری فرزانه و شجاع و نیز ملتی بصیر و ولایت پذیر به رخ جهانیان می کشاند.
    برپایی مقتدرانه چهل و چهارمین جشن ۲۲بهمن با حضور پر شور ملت بیدار دل و آگاه ایران اسلامی از زن و مرد و پیر و جوان و شهری و روستایی نمایش درخشانی از اتحاد دشمن شکن آحاد مردم همیشه وفادار ایران اسلامی خواهد بود.
    بیاییم با گامهای استوار و مشت های گره کرده و فریادهای ازجان برخاسته خود بار دگر حماسه ای سترگ و بیاد ماندنی بیافرینیم و با تجدید بیعت با رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک گویی و عهد مجدد با رهبر پر صلابت وبا درایت علوی حضرت امام خامنه ای (حفظه‌الله)
    در دل سیاه نظام سلطه این دشمن جنایتکار و جهانخوار، صهیونیزم بین الملل و مزدوران مرتجع و دلباختگان خیانت پیشه خود، ناکامی و نوامیدی را بکاریم.
    مع الوصف در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه همه اقوام استان خوزستان مخصوصاََ قوم بزرگ انقلابی عرب های مجاهدان فی سبیل الله و قوم بزرگ جهادگران بختیاری های علیمردان خانی و قوم بزرگ لرها و بهمئی های برنو به دوش مدافعین حرم آل الله وسایر اقوام گرانقدر خوزستانی دیگرم ، در هر کجای استان و کشور هستند فردا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که مقدمه حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) هست لبیک گویان به ندای رهبر معظم  انقلاب در راهپیمایی  بیست دوم بهمن هزار چهارصد و یک شرکت و با حضور پرشور خود ، امیال شیطانی استکبار جهانی و ایادی کفررا نابود خواهند نمود وبیرق اسلام را به رهبری ابرمرد تاریخ جهان مقام معظم رهبری مستحکم تر می نمایند .

    والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

    سید یعقوب طباطبائی
    خوزستان – اهواز