• حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت گسترده، نمایشگر استقامت و پایداری نسبت به داشتن روحیه آزادگی و زیر سلطه زورمداران عالم قرار نگرفتن است.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از  ترشیز خوان؛ سال۱۴۰۱ سالی بود که دشمن با تمام قدرت جنگی ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداخت تا تک تک مردم دست از حمایت انقلاب اسلامی و ارزشهایش بردارند،

    غرب در یک اشتباه محاسباتی، فکر می‌کند که با فشار اقتصادی، ناامنی، ترور و خشونت خیابانی می‌تواند از ملت ایران چهره شکست‌خورده به نمایش بگذارد، اما سخت در اشتباه است. چراکه در شرایط سخت ملت ایران برنده‌تر می‌شود و این بار ممکن است رگ حیات آن‌ها در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی برای همیشه بریده شود،

    مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه و حتی بیداری جلیقه زردها در فرانسه وجنبشهای عدالت خواه در آمریکا و اروپا ۹۹ درصدی مردم امریکا به اعتراف کارشناسان غربی حاصل تفکر انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر جهان است، انجامیده است.

    حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت گسترده، نمایشگر استقامت و پایداری نسبت به داشتن روحیه آزادگی و زیر سلطه زورمداران عالم قرار نگرفتن است.

    اما ۲۲ بهمن امسال باتوجه به تهدیدها و تحریم‌های غرب به‌خصوص امریکا و زیاده خواهی و خارج از عرف اتحادیه اروپا در خصوص فعالیت‌های ایران که طی روزهای گذشته در قالب بیانیه وقیح اتحادیه اروپا منتشر گردید، از ویژگی خاصی برخوردار است و ضروری است با حضور هرچه باشکوه‌تر مردم در سراسر کشور برگزار شود.

    این حضور پیامی است به دشمنان و رقبای ما که با ایجاد فشار درصدد هستند کشور ما را در تنگناهای مختلف از جمله اقتصادی قرار دهند تا به خیال خام خود خواسته‌های تحمیلی آنها توسط ایران اسلامی پذیرفته و جمهوری اسلامی در تنگنای شدید سیاسی، اقتصادی و امنیتی قرار گیرد.

     

    • نویسنده : دکتر جواد خواجه پور