• جلسه پیش بینی تولید و بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت و گاز گچساران مرتبط با نیمه اول سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفت‌خیز، این جلسه صبح امروز سه شنبه( ۹ اسفندماه ۱۴۰۱ ) با حضور مدیرعامل، مدیران و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به صورت ویدیو کنفرانس در شهرهای اهواز و گچساران برگزار شد.

    این نشست پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی، با به اجرا درآمدن گزارش تصویری و ارائه گزارش عملکرد توسط مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران آغاز شد.

    مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن خیر مقدم به حاضرین در این نشست و تبریک اعیاد شعبانیه با تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته خاطر نشان کرد: کارهای مهمی در دست اقدام است که ضرورت دارد با جدیت پیگیری شود.

    طی این جلسه‌ی ۵ ساعته، کارشناسان فنی و عملیاتی دو شرکت ضمن بررسی عملکرد تولید سال ۱۴۰۱ به بررسی برنامه تعهد و پیش‌بینی تولید با برنامه واقعی پرداخته، پس از بحث و تبادل نظر در زمینه تنگناهای عملیاتی، در خصوص تولید نفت و گاز در شش ماهه نخست ۱۴۰۲ تصمیم گیری نمودند.
    شایان ذکر است شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از ۵ شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در حوزه‌ی جغرافیایی چهار استان (کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر)قرار داشته و راهبری ۱۶ مخزن و ۱۷ میدان نفت  را بر عهده دارد.