• مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اهالی برخی مناطق مختلف شهرستان خرمشهر در سفر اسفندماه سال گذشته رییس جمهور خواسته‌هایی در زمینه اصلاح شبکه برق و بهبود روشنایی داشتند که این مطالبات مردمی در سریعترین زمان ممکن اجرایی شدند.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت با اشاره به سفر رییس جمهور به خوزستان برای افتتاح بخش نخست فاز ۲ پالایشگاه آبادان در روز ۲۹ اسفندماه سال گذشته اظهارکرد: آیت الله رییسی سپس در جمع کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر در منطقه عملیاتی والفجر چهار “علقمه” حضور یافت که جمعی از اهالی خرمشهر با حضور در این مکان درخواست‌هایی از وی داشتند.

    وی ادامه‌داد: از جمله درخواست‌های مطرح شده از سوی اهالی، مربوط به اصلاح شبکه برق و بهبود روشنایی مناطق آلبونائی، کوی آریا و طویجات بود که سریعا انجام عملیات اجرایی برای تحقق مطالبات مردمی در دستور کار شرکت توزیع برق استان خوزستان قرار گرفت.

    خدری افزود: نصب ۲۰ اصله پایه فشار متوسط و فشار ضعیف، احداث پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط ۳۳ کیلو ولت، احداث یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار، نصب ۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی ال ای دی و اصلاح ۴۰۰ دستگاه چراغ‌های روشنایی معابر با اعتبار۱۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

    سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ پس از افتتاح فاز ۲ پالایشگاه آبادان در جمع کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر در منطقه عملیاتی والفجر چهار “علقمه” حضور یافت که جمعی از اهالی خرمشهر با حضور در این مکان درخواست‌هایی از وی داشتند.

    حل مشکل روشنایی خیابان‌ها و افت فشار برق از درخواست اهالی مناطق آلبونائی، کوی آریا و طویجات بود که با دستور مستقیم رئیس جمهور تحقق آنها توسط دستگاه‌های اجرایی در مسیر تحقق قرار گرفت.

    به گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر اجرای پروژه ها از پنجم فروردین آغاز شد و احداث ۱۰ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط، اجرای ۶ کیلومتر کابل خودنگهدار و ۲ کیلومتر روشنایی معابر در مناطق آلبونائی، کوی آریا و طویجات در مرحله اجرا گرفت و نصب بیش از یک هزار روشنایی معابر برنامه‌ریزی شد.