• فیلم سینمایی «بازیکن شماره یک آماده» روایتی از آینده است که دنیای متاورس و واقعیت افزوده را به مخاطب نشان می‌دهد. بعد از تماشای این فیلم متوجه می‌شوید که چرا متاورس یک سلاح بی‌نهایت خطرناک در جهان است اما هوش مصنوعی به مراتب از متاورس خطرناک تر است.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از  ترشیز خوان؛ استیون اسپیلبرگ بزرگترین کارگردان تاریخ سینمای هالیوود در سال ۲۰۱۸ از اثری رونمایی کرد که الهام بخش خیلی از شرکت های پیش‌رو در جهان شد.

    فیلم سینمایی «بازیکن شماره یک آماده» روایتی از آینده است که دنیای متاورس و واقعیت افزوده را به مخاطب نشان می‌دهد. این فیلم بیش از نیم میلیارد دلار در جهان فروش داشت.
    بعد از تماشای این فیلم متوجه می‌شوید که چرا متاورس یک سلاح بی نهایت خطرناک در جهان است و چرا دشمنان سرمایه گذاری بسیار زیادی روی آن کرده اند، تا جایی که شرکت فیسبوک که مالک اینستاگرام و واتساپ هم هست نام خود را به متا تغییر داد تا پیشگام عرصه متاورس باشد.
    هوش مصنوعی به مراتب از متاورس خطرناک تر است و فیلم هایی هم درمورد آن منتشر شده لکن به این وضوح تمام ابعاد آن را باز نکرده است پس منتظر فیلمی با جزئیات بیشتر از تهدیدات هوش مصنوعی باید بود.
    • نویسنده : امیرحسین اسفندیاری