• به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از خوزپلاس، پتروشیمی غدیر یکی از ده‌ها پتروشیمی فعال در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع در استان خوزستان است. در این پتروشیمی و در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۸ هزار تن PVC تولید شده و این عملکرد در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۳۲ هزار تن رسیده است.

    پتروشیمی غدیر توانسته رکورد جدید تولید سالیانه به میزان ۱۳۲هزار و ۵۰۴ تن را ثبت کند؛ تولید در این شرکت نیز نسبت به سال گذشته ۲۳ هزار و ۸۱۶ تن بوده است.

    این شرکت با تلاش شبانه روزی عملکرد مثبتی در زمینه افزایش درآمد رقم زده به طوری که افزایش درآمد ناشی از افزایش مقدار تولید در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال گذشته در این شرکت ۷۶۱ میلیارد تومان بوده است.

    رکورد تولید PVC پتروشیمی غدیر توانسته در سه ماهه اول ۱۴۰۲ تولید PVC را افزایش داده به طوری که رکورد جدیدی ثبت شده است. در سه ماهه اول امسال در این شرکت ۳۷ هزار تن PVC تولید شده و در زمینه تولید VCM نیز رکورد جدیدی در سه ماهه ۱۴۰۲ به دست آمده است همچنین پتروشیمی غدیر توانسته در این سه ماه ۴۱ هزار تن VCM تولید کند.

    هش قابل توجه پتروشیمی غدیر

    قابل ذکر است که رتبه پتروشیمی غدیر با توجه به افزایش تولیدات این شرکت در بین پتروشیمی‌های زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو از ۴ در سال ۱۴۰۰ به یک در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

    همچنین این شرکت در زمینه تولید نسبت به ظرفیت تولید کنندگان PVC در سال ۱۴۰۰ رتبه ۲ و در سال ۱۴۰۱ رتبه یک را به دست آورده است.

    پتروشیمی غدیر جهش قابل توجهی داشته به طوری که در زمینه مقایسه تولید نسبت به ظرفیت شرکت‌های پتروشیمی برتر کشور از رتبه ۱۴ در سال ۱۴۰۰ به رتبه یک در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

    انتهای پیام/