• فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت تبریک گفت.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از پلیس، در پیام سردار ” سید محمود میرفیضی” آمده است:
    بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی و سفیران روشنگری نامید که سلاحشان سلامت نفس و قلمشان حق طلبی است، خبرنگارانی که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیش رو مقابله کرده تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی هدیه کنند.

    خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیتها هستند همواره شایسته تکریم و تحسین بوده اند.

    بی‌‏تردید اهالی رسانه را باید روشنگران عرصه اجتماعی و یار و مددگر تمامی اقشار جامعه دانست، آزاداندیشانی که سلاح آنان قلم مقدسی است که خداوند متعال به آن سوگند یاد کرده است، افرادی که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.

    خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند و به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواست ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

    پلیس و رسانه های متعهد و وظیفه شناس در کنار یکدیگر به عنوان ۲ رکن اصلی تأمین امنیت عینی و ذهنی جامعه می توانند نقش کلیدی در ایجاد انسجام و انضباط اجتماعی همچنین حفظ و توسعه امنیت و روحیه قانونمداری ایفا کنند.

    اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه که مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی هستند و همچنین همکاران زحمتکش خود در عرصه خبر را تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

    فرمانده انتظامی استان خوزستان
    سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میر فیضی