•  به مناسبت ایام گرامیداشت رشادت های مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس در شکست حصر سوسنگرد و آزاد سازی این شهر مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به همراه جمعی از مدیران و روسای این شرکت با خانواده شهید جاسم سعیداوی دیدار و گفتگو کردند.
    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل ازبه گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی در این دیدار که روز شنبه۱۳آبان ماه انجام شد، اظهار داشت: خانواده شهید سعیداوی از درجه والایی برخوردار هستند و چندین شهید و جانباز را تقدیم نظام نموده اند.

    وی با اشاره به اینکه مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم، بیان کرد: سوسنگرد یکی از میعادگاهای شهداست و جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان و مردم این دیار مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم ایثارگران بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

    گفتنی‌است،منزل آقای جاسم سعیداوی در‌حالی که نوزادی بیست روزه و تک فرزند بود، مورد حمله موشکی رژیم بعث صدام قرار گرفت و در این انفجار؛ پدر، مادر و تعدادی دیگر از خانواده ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ایشان‌نیز به شکل معجزه آسایی بعد از سه روز از زیر آوار زنده بیرون کشانده شد.