• “جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرین” سه محور اولین رویداد رسانه ای جام رسانه امید بود که امروز پنج شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲، مسئولان و خبرنگاران را به مجتمع ملی حفاری ایران کشاند.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، یادداشت_حدیث کریمی، اولین رویداد رسانه ای که به همت سازمان بسیج رسانه استان خوزستان و با حضور مسئولان و جمع کثیری از خبرنگاران در مجتمع ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد، رویدادی خاص که پیشرفت و توسعه استان را سرلوحه قرار داده و قرار است قطار امیدآفرینی را به حرکت در آورد، قرار است اصحاب قلم از آنچه دشمنان این مرز و بوم نمی گویند، بگویند. بگویند آن چه را که خادمان این سرزمین، پیش برده اند.

    رویدادی که مسئولان حاضر در آن، از خدمت رسانی گفتند و این که در دولت سیزدهم چه اموری در خوزستان ساماندهی شد، چه پروژه هایی به اجرا رسید، چه پیشرفت هایی حاصل شد.

    از سویی از تولید ۲ میلیارد محتوای ناامید کننده توسط رسانه های ایران و فجازی ها سخن به میان آمد که تغییر و تهدید ذائقه مردم را رقم زده است و این مساله ای است که باعث شده تا رویداد جام رسانه امید از میان افکار فرهنگی و بسیجی سر بر آورد تا در مقابل بحران آفرینی های دشمنان، از پیشرفت های این نظام مقدس بگوید.

    از روزهایی سخن به میان آمد که تابستان ها، هر ساله تانکرهای آب از سوی سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران کل کشور به سمت روستاها گسیل می شد، از تنش آبی و حقابه کشاورزان گفتند و در مقابل؛ از این که امروز دیگر خبری از ارسال تانکرهای آب به روستاها نیست و خدمتگزاران این نظام مقدس به دنبال کیفیت و تصفیه خانه آب برای مردم هستند.

    از جهاد خدمت رسانی به مردم قهرمان و شهیدپرور خوزستان با اجرای بیش از ۲ هزار پروژه؛ که ۴۴ درصد این پروژه ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفتند.

    طرح آبرسانی غدیر، فدک و کوثر، روشنا بخشیدن به ۳۳۶ روستا و کسب مقام نخست برق رسانی روستایی در سطح کشور، ۱۱۰۰ کیلومتر راهسازی با اجرای ۱۱۵ پروژه، طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون، ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در ماهشهر، توسعه سرانه آموزشی و … تنها بخش کوچکی از جهاد خدمت رسانی است که همچنان در این سرزمین زرخیز ادامه دارد و این قطار جهاد خدمت رسانی با جهاد تبیین و جهاد امید آفرین به سرمنزل مقصود خواهد رسید که البته در این مسیر جهادی، تغییر ذائقه مردم، بزرگترین وظیفه جهادگران در راستای امید آفرینی به جامعه باید باشد.

    #پیشرفت_خوزستان
    #پیشرفت_ایران
    #لیگ_رسانه_امید
    #تیم_شهید_علی_مدد_طاهری