• بارندگی های اخیر باعث جاری شدن سیلاب در زمینهای بالا دستی به روستای کوشکک از توابع شهرستان گتوند در استان خوزستان شد.

     

    بارندگی شدید چندساعته شبانه، چون سالهای گذشته مسیر ترددی جاده کوشکک به شوشتر را جهت تردد وسایط نقیله مشکل ساز و تنها راه ارتباطی به روستای دوپیران و قبرستان مرکزی این منطقه را مسدود کرد.

    متاسفانه جاری شدن سیلاب از مناطق بالا دست روستای کوشکک بعد از گذر از بخش مسکونی و محور اصلی جنت مکان به شوشتر، بخش عظیمی از زمینهای کشاورزی را زیر آب برد و به محصولات کشاورزی خسارت جبران ناپذیری وارد کرد.

     

    آنچه حائز اهمیت است بی تفاوتی مسئولین به این معضل هرساله در فصول بارندگی ست،شوربختانه پل های مسیر جنت مکان به شوشتر در پایین دست روستای کوشکک دارای دهانه های تنگی است که توانایی گذر حجم سیلاب و هدایت اصولی آن به سمت رودخانه را ندارند.

    این روستای گردشگری نیاز اساسی به زیرساخت های اولیه همچون تعریض جاده، احداث پل، نور کافی در معابر، ایستگاه اورژانس جاده ای و ایمنی جاده دارد و سال هاست که مردم شریف و نجیب این روستا در انتظار حداقل امکانات و رفاهیات لازم برای خود و دیگر مسافران و گردشگران هستند.

    رسانه زردکوه تا به نتیجه رسیدن مطالبات برحق اهالی این روستا پیگیر این مشکلات خواهد بود و مسوولین این منطقه را موظف به پاسخگویی و روشنگری می داند.