• متن پیام بدین شرح است:
    بسم الله الرحمن الرحیم

    بسیج مظهر اقتدار ملی است.
    رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

    آغاز هفته پر خیر و برکت بسیج که از نهادهای ماندگار امام راحل عظیم الشان است را به عموم مردم شریف ایران به‌ویژه بسیجیان جان برکف، ولایتمدار و همیشه در صحنه خوزستان و همتباران عزیزم در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، هفتکل و لالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

    نهاد مردمی بسیج را که در نگاه رهبر معظم انقلاب، “شجره طیبه انقلاب” و بسیجیان “مصداق واقعی مجاهدان راه خدا” هستند، را باید تقویت و حمایت کرد.

    امروزه نهاد مقدس و مبارک بسیج علاوه بر پاسداری از ارزش‌های انقلابی کارکردهای فراوانی دارد که رسیدگی به امور مردم در شرایط سخت و بحران‌ها ازجمله مأموریت‌های مهم بسیج و بسیجیان عزیز است.

    اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به عموم بسیجیان خصوصا به محضر فرماندهی معظم کل قوا و اقشار مختلف بسیج، امیدوارم این درخت تنومند پایداری، ایثار، مقاومت و مشارکت، پر ثمر در تمام مراحل انقلاب خوش بدرخشد و تفکر خلاق و نوآورانه بسیج و بسیجیان دلاور و مؤمن در تمام ارکان اداری و فعالیت‌های مدیریتی به‌وضوح دیده شود.
    بسیج تنها یک عنوان نیست بلکه یک فرهنگ و راهبرد اصلی برای خدمت صادقانه به ملت است. ملتی که سزاوار بهترین خدمات هستند.
    امیدوارم همه ما با رفتار، کردار و گفتارمان در ترویج فرهنگ بسیج تلاش کنیم به گونه ای که رضایت خدا و خلق خدا را در پی داشته باشد.