• مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با حضور در یکی از تاسیسات گاز مایع ضمن مصاحبه با صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: بمنظور اجرای بند(ب) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آئین نامه اجرایی هیات وزیران، توزیع گاز مایع تنها از طریق ثبت نام در سامانه سدف انجام می گیرد.
    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از تایماز نیوز| به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی مدیر منطقه ضمن مصاحبه با صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: بمنظور اجرای بند(ب) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آئین نامه اجرایی هیات وزیران، توزیع گاز مایع تنها از طریق ثبت نام در سامانه سدف انجام می گیرد و عرضه گاز مایع برای مصرف کنندگان همانند گذشته با نرخ یارانه ای (۲۷۹۰۰) تومان بوده و محدودیتی در عرضه این فرآورده وجود ندارد.

    وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت https://newtejaratasan.niopdc.ir/ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و از طریق کارت بانکی با زیر ساخت الکترونیکی  سهمیه خود را دریافت کنند.

    مدیر منطقه اردبیل هدف از اجرای این طرح را رسیدن فرآورده بدست مصرف کنندگان حقیقی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه عنوان کرد و در باره  تامین گاز مایع غیر بخش خانوار گفت: این بخش از هموطنان که از گاز طبیعی بی بهره هستند، می توانند از طریق  ثبت نام در سامانه سدف و تایید دستگاه های متولی نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

    در پایان مدیر منطقه اردبیل خاطر نشان کرد هموطنان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در توزیع گاز مایع می توانند با شماره تماس ۱۲۴ سازمان صمت نسبت به ارائه گزارش و نقطه نظرات خود اقدام کنند.