• معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز از بهسازی و آسفالت معابر و خیابان های ۲۸ روستا در بخش های مرکزی،غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خبر داد.

     

     

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز در این آئین رونمایی از هشت خودرو آتش نشانی پیشرو و واگذاری به روستاهای اهواز افزود: هشت خودرو آتش نشانی پیشرو سیستم روت فایر برای روستاهای اهواز خریداری شد که به گفته سازمان آتش نشانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای حوادث احتمالی در روستاهای اهواز استفاده می شوند.

    وی ادامه داد: در برنامه بعدی قرار است امسال ماشین آلات حمل زباله را برای روستاهای بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خریداری کنیم که مشکل جمع آوری و دفع اصولی زباله که از مطالبات روستائیان است به خوبی انجام شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز ادامه داد: در بخش بهسازی روستاهای فاقد دهیاری با توجه به اعتباراتی که دولت مردمی و مجموعه استانداری اختصاص دادند، قراردادی را امسال به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان که قرار شد ۲۸ روستا در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز بهسازی شوند، که خوشبختانه از این تعداد بهسازی معابر و خیابان های ۱۸ روستا در اهواز انجام شد و ۱۰ روستای دیگر نیز تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

    یوسفی افزود: پروژه بزرگی هست که در بخش آلایندگی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان بسته شد و در فاز بعدی پروژه ای به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان در روستاهای فاقد دهیاری که قرارداد آن آماده شده است، که برای نخستین بار در استان آغاز شده و گام بلندی در جهت رفع محرومیت و توسعه روستاهای فاقد دهیاری اهواز است.

    وی گفت: در بخش روستاهای دارای دهیاری بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه شهرستان اهواز نیز از اعتبارات آلایندگی ها حدودا در ۶ ماه نخست امسال اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان هزینه کرده ایم و مشکلات روستاهایی که سالیان سال غفلت شده بودند رفع شد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز در پایان افزود: امید است با اعتباراتی که برای روستاهای شهرستان اهواز اختصاص داده شده بتوانیم با پشتیبانی دولت مردمی و همکاری مجموعه استانداری خوزستان، فرمانداری اهواز، بخشداری های مرکزی، غیزانیه، اسماعیلیه و اهالی روستاها مشکلات روستاهای اهواز را رفع و درجهت توسعه آنها گام برداریم.