• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • شهردار سرداران از اجرای ۱۷ هزار متر مربع آسفالت در معابر شهر سرداران خبر داد.

    سرداران- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، علی بهرام نیا با اشاره به اینکه آسفالت معابر شهر سرداران بر اساس اولویت بندی در بافت‌ فرسوده و کم برخوردار شهر صورت گرفته است ، عنوان داشت : اجرای آسفالت بیش از ۱۸ عدد از خیابان ها و معابر فرسوده و کم برخوردار سرداران ادامه خواهد داشت.

    شهردار سرداران افزود: آسفالت با کیفیت و مناسب حق شهروندان است و شهرداری سرداران بر همین اساس امسال شعار نهضت آسفالت را عمل کرد و تحقق بخشید.

    علی بهرام نیا با بیان اینکه ساماندهی آسفالت معابر و خیابان ها یکی از مطالبات و دغدغه های شهروندان است اظهار کرد: آسفالت معابر شهری با هدف اصلاح چهره شهر و روان سازی تردد شهروندان و با پیگیری های مجدانه ای از سمت وزارت کشور، استانداری خوزستان و فرمانداری شهرستان شوشتر آغاز و در حال انجام است.

    وی افزود: برای اجرای این طرح ، ۳ هزار تن آسفالت و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل قیر یارانه ای و منابع داخلی شهرداری در نظر گرفته شده است.

    شهردار شهر سرداران خاطر نشان کرد: این امید را به شهروندان عزیز و ارزشمند شهر سرداران می دهیم که این نهضت آسفالت ادامه دارد و در معابر مرکز و محلات شهر نیز انجام خواهد شد و انشاالله قول این را بدهیم که در سال ۱۴۰۳ بحث آسفالت معابر شهر سرداران به صورت کامل بسته بشود.

    شهردار شهر سرداران گفت: واجب است از اقدامات مسئولانه و ارزنده استاندار محترم خوزستان ، دکتر خانچی معاون محترم ایشان و مدیر کل محترم امور شهری و فرماندار محترم شوشتر در پی انجام پیگیری های مجدانه برای این طرح قدردانی و تشکر بکنیم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز