• طی پیامی سید بهنام میرافضل داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان، اروندکنار و چوئبده از عموم مردم به جهت حضور در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

     

     

    بسمه تعالی

    سلام علیکم

    همنوردان ارجمند، خواهران و برادران گرامی

    خداوند سبحان را شاکرم که به بنده ی کمترین خود توفیق داد تا علی رغم نداشتن پشتوانه‌های مالی و عقبه‌های نسبی و سببی در پیروی از ولی امر مسلمین جهان، حکیم فرزانه دوران با تکیه بر سرمایه عزیزتر از جان که آبرویم می‌باشد به عنوان معلمی دغدغه مند که اندک تجارب اجرایی و مدیریتی را با خود همراه دارد، با منشی اعتقادی – میهنی و روشی فرهنگی – اجتماعی در ارتباط با مردم و البته روشی نظارتی – انضباطی در ارتباط با مسئولان و متولیان در حوزه انتخابیه و شهرستانی داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شوم که قطعه‌ای مطهر و پاک از میهن اسلامی با بیش از ۴۰۰۰ شهید است.

    آبادان شهری که هنوز هلهله مستانه حماسه سرایان وطن از کوچه پس کوچه‌های آن گوش دل را نوازش می‌دهد. آبادان قطعه ی متبرک از ایران اسلامی است که هنوز عطر دل انگیز شهادت از معابرش به مشام جان می‌رسد. *آبادان خاکی است که در آن ناب‌ترین جوانان، از محال عالم وجود به خلق ممکن‌ها همت گماشتند،* رادمردان و شیرزنانی که کارون و اروند و بهمنشیر شرمسار خروش بی‌بدیل شان شد. جا دارد حداقل در حد نوشتار یادی کنم از شهید آبادانی، محقق‌زاده دوانی اصل که خطاب به هم‌رزمانش زنهار می‌زد که *نباید بدون وضو در شهر قدم بزنیم* و نقل قولی داشته باشم از ستاره دیگر تارک شهدای آبادان، شهید احمد آقاجری که *با دیدن تصاویر شهدا بر روی دیوارها و معابر شرم می‌نمود.* همشهریان عزیز و دوستان گرامی، شاید اینجانب در ایام تبلیغات انتخابات این دوره بدون وضو در معابر شهر تردد نمودم و شاید از نام شهدا بر کوچه‌ها و تصاویر آنها در کوی و برزن شرم ننمودم، اما خداوند را به شهادت می‌گیرم که *حرمت نشکستم و اخلاق را لگدمال نکرده، قانون را نقض ننموده، کلی‌گویی نداشته و از رفتارهای دور از شرافت و شخصیت بالای شما و خود و عوام فریبی های رایج پرهیز داشته‌ام.* سعی ام بر این بود در حد بضاعت و توان خود گفتمان انقلاب اسلامی و غایت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در کنار نقد وضعیت موجود دنبال نمایم و برای برون رفت از آن راهکار ارائه نمایم چرا که بر این باور بوده و هستم که نَقد بدون راهکار نِق می‌باشد و چیزی جز سیاه نمایی نخواهد بود.

     

    *قطعاً وضعیت موجود منطقه که حاصل فعال بودن مردم در مسیری یا منفعل بودن مردم از مسیری و عملکرد مسئولان، متصدیان و متولیان امور طی ۳۲ سال گذشته می‌باشد* مطلوب هیچ آبادانی شرافتمند، دلسوز و مُنصفی نیست و حق و لیاقت مردم شهر ثامن الائمه (ع) بسیار بسیار بیش از این می‌باشد.

    ضرورت وجود زندگی مطلوب با حداقل امکانات و رفاهیات اولیه برای تمامی اهالی شهرستان آبادان امری بدیهی و تردید ناپذیری است. بنا به فرموده شهید حمید قبادی نیا، شهیدی دیگر از خیل شهدای آبادان که خطاب به همرزمانش گفت: «خداوند انسان‌ها را برای زندگی درست در دنیا آفریده. در همین دوران جنگ هم می‌شود زیبا و درست زندگی کرد». به طریق اولی *در زمان بعد از دفاع مقدس، با انجام بازسازی و ایجاد منطقه آزاد و… داشتن زندگی زیبا و درست ضرورتی غیرقابل انکار است.*

    بزرگواران، یادی رفت از عملیات ثامن الائمه (ع)، عملیاتی که با رمز (نصر من الله و فتح قریب) منجر به *گسستن زنجیر حصر از قامت استوار آبادان عزیز* شد و به فرموده نص صریح کلام خداوند و تأکیداتِ مقام عظمای ولایت، برای جلب یاری خداوند متعال باید او را یاری نمود و بر این اساس است که فتح قریب و ممکن خواهد شد پس باید آگاهانه و با رعایت منطق و اخلاق به طور فعال در میدان بود.
    *ارجمندان بزرگوار، از اینکه در فضای مجازی و حقیقی به انحاء مختلف برادر خود را همراهی نموده و در ایجاد شور همراه با شعور انتخاباتی در ایام تبلیغات، اینجانب را یاری نمودید* ممنون و قدردان شما هستم.
    حال که انتخابات به پایان رسیده است ضمن تبریک به داوطلبان پیروز، برای سایر عزیزان آرزوی توفیق روزافزون داشته و از درگاه الهی برای آنان و خود سلامتی و توفیق خدمت در سایر سنگرها و نقش ها را به مردم شریف شهرستان و سایر هم میهنان عزیزمان دارم.

    بنده در این فراز از نوشتار لازم می‌دانم که ریز هزینه‌های صرف شده‌ام را به اطلاع یاران و همراهان خود و سایر همشهریان به شرح زیر برسانم:
    ۱) به دلیل عدم برپایی مکانی برای ستاد، هزینه صفر
    ۲) به دلیل عدم چاپ بنر، هزینه صفر

    ۳) چاپ برگ مشخصات (کارت ویزیت) ۵ هزار عدد ۳۵ میلیون ریال

    ۴) طراحی و چاپ ۱۲۰ نسخه پوسترA4 تمام رنگی، ۷ میلیون ریال

    ۵) هزینه تهیه ۶۰ قطعه عکس تبلیغاتی ۱۵ میلیون ریال

    ۶) هزینه طراحی و تهیه پوسترها و نماهنگ های مجازی ۷ میلیون ریال

    ۷) هزینه های متفرقه ۶ میلیون ریال

    ۸) جمع کل: ۷۰ میلیون ریال، معادل هفت میلیون تومان

    در پایان ضمن عرض تبریک مجدد به عزیزان پیروز در این عرصه و مسئلت آبادانی آباد و رو به تعالی و کمال از درگاه الهی که دور از دسترس نبوده و نخواهد بود، چرا که بنا به گفته یکی از سران طاغوتِ پهلوی به عزیز آبادانی دیگری به نام «شهید جوکار دریس» که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، نگهبان آن معدوم بوده است که گفت: اگر تمام جوان‌های ایران مثل تو – شهید دریس – باشند انقلاب شما پیروز خواهد شد. بله جوانان ما و از جمله ی آنها *جوانان آبادانی که مومن، دلسوز، تحول خواه، مسئولیت پذیر و علاقمند به شهر و مُلک و میهن* می باشند با قرار گرفتن در کنار مُجربین و پیشکسوتان ارجمند با صرف همت و تلاش، امکان قرار دادن منطقه در مسیر پیشرفت و تعالی دور از دسترس شان نخواهد بود…

    ان شاالله به برکت صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

    *سید بهنام میرافضل۶۵۳*
    داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبادان، اروندکنار و چوئبده

    ۱۴۰۲/۱۲/۱۱