• روستا هشچه سفلی از توابع بخش مرکزی بندرماهشهر است، در این روستا بیش‌از ۱۰۰ خانوار سکونت دارند که از نبود آسفالت جاده‌ای رنج می‌برند.

    آسفالت راه های روستایی از مطالبات به حق مردم روستاهاست چرا که راه ارتباطی، زیربنای توسعه و عمران و آبادانی هر منطقه است و روستاها با اجرای طرح‌های راهسازی رونق خاصی می‌گیرند.

    یکی از اهالی روستای هشچه‌سفلی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: یکی از مشکلاتی که این مدت‌ هاست با آن دست و پنجه نرم می کنیم؛ عدم آسفالت جاده روستا است که باتوجه به پیگیری‌های فراوان اهالی روستا، هم‌چنان این جاده خاکی است.

    وی در ادامه گفت: طول این جاده ۸۰۰متر است و تا به حال ۳پیمانکار آمده، اما به دلیل تایید نشدن آن؛ از ادامه کار ناتوان ماندند.

    وی در ادامه افزود: متاسفانه به دلیل خاکی بودن جاده و تردد خودرو‌ها؛ گرد و غبار فراوانی برخواسته و مشکلات تنفسی برای اهالی روستا بوجود آورده است. از مسئولان میخواهیم جهت اتمام هرچه سریع‌تر این جاده اقدامی جدی کنند.

    محسن بیرانوند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگارما در بندرماهشهر اظهار کرد: روستای هشچه‌ سفلی از توابع بخش مرکزی بندرماهشهر می‌باشد و طول این جاده ۸۰۰ متر  و دارای ۲ باند رفت و برگشت است.

    فرماندار بندرماهشهر در این ارتباط اظهار کرد: هم‌اکنون شرکت عملیات غیرصنعتی مشغول انجام زیرسازی این جاده است و تاکنون کار زیرسازی یک باند این جاده به اتمام رسیده و ظرف هفته آینده زیرسازی باند دیگر آن نیز به اتمام خواهد رسید.

    محسن بیرانوند افزود: پس از آن که زیرسازی این جاده توسط شرکت عملیات غیرصنعتی پایان پذیرفت؛ ادامه کار به شهرداری شهرچمران محول می‌شود تا هرچه سریع‌تر نسبت به آسفالت این‌ جاده اقدام کنند.

    برخورداری از حداقل امکانات رفاهی و خدمات عمومی براساس اصول قانون اساسی حق مسلم همه اقشار کشور از جمله روستائیان است. از مسئولان مربوطه انتظار میرود که به مردم روستاها بیشتر توجه کنند  و با خدمات دهی به روستاها مانع از مهاجرت آنان به شهرها شوند.

    انتهای پیام/*

    منبع خبرگزاری فارس