• به گزارش رهرو نیوز  به نقل از خبرگزاری فارس ، آیت‌الله محسن حیدری دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با حادثه تروریستی امروز اهواز، اظهار کرد: هدف گروه‌های تروریستی حمله به مقامات و شخصیت‌هایی حاضر در جایگاه بود اما موفق نشدند.

     

    وی با بیان اینکه در این حادثه افراد خردسال، مرد، زن و جانباز 70 درصد نیز آسیب دیدند و بعضاً شهید شدند، گفت: این جنایت ننگینی است که گروه‌های تروریستی و تکفیری انجام دادند و با این حرکت وابستگی خود را به استکبار جهانی، صهیونیسم و فرقه‌های ارتجاعی منطقه نشان دادند.

     

    نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر پشتیبانی استکبار جهانی از این گروه‌ها عنوان کرد: سایت‌ها و شبکه‌های تلویزیونی که در اختیار آن‌ها گذاشته‌شده است همه در جهت تأمین اهداف استکبار است.

     

    آیت‌الله حیدری افزود: استکبار جهانی به‌شدت از اقتدار جمهوری اسلامی ضربه خورده است لذا امروز در نمایش این اقتدار درصدد خدشه‌دار کردن آن بود.

     

    وی بیان کرد: دشمن بدانند مسئولان، علما و نیروهای انقلابی در مکتب شهیدپرور حسینی تربیت‌شده‌اند و این حرکت‌ها جنایتکارانه نمی‌تواند برای آن‌ها تهدید باشد، و مردم از اهداف بلندشان عقب‌نشینی نمی‌کنند.

     

    انتهای پیام/*