• به گزارش رهرو نیوزبه نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهر لامرد به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و حوزه مقاومت بسیج شهری شهید مصطفی خمینی (ره) در سالن اجتماعات زنده‌یاد دکتر حیاتی برگزار شد.

     

    در این مراسم سرهنگ حسن عبدالله زاده نیز در این مراسم بیان داشت: امروز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به خود ببالند، زیرا اگر شاهد موفقیت‌هایی در جبهه مقاومت هستیم با بهره‌گیری از حماسه هشت سال دفاع مقدس است.

     

    وی اضافه کرد: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس سوسنگرد و خرمشهر و امروز حلب و موصول آزاد می‌شود به برکت مقاومت و ایستادگی بوده است.

     

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خاطرنشان کرد: هرگاه مذاکره شد این تجربه به‌دست‌آمده است که همه‌چیز ازدست‌داده‌ایم.

     

    عبدالله زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سطح تمام بخش‌های شهرستان لامرد در هفته دفاع مقدس برگزارشده است.

     

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لامرد نیز در این مراسم بابیان اینکه رویکرد دانشگاه و بسیج در خصوص مسائل فرهنگی بسیار نزدیک شده است و تعاملات خوبی وجود دارد اظهار داشت: این رویکرد و تعامل در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب است.

     

    سید احمد هاشمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می‌کند که در ترویج و پاسداشت ارزش‌ها پیش‌قدم شده است.

     

    وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در اقامه نماز رتبه یک و در مناسبت‌های فرهنگی رتبه دو، را در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کسب کرده است.

     

    در این مراسم همچنین علی‌اکبر غفاری رزمنده هشت سال دفاع مقدس و محمود مهدی یار جانباز مدافع حرم به بیان خاطرات گویی پرداختند و فیلم تنگه ابوقریب بهترین فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، توسط کانون بسیج رسانه شهرستان لامرد اکران شد.

    انتهای پیام/*