• رهرو نیوز  – دیروز خوزستان و ایران اسلامی هنوز بیرق و علم سیاه محرم را از کوی و برزن خود جمع نکرده بود که سیاه‌پوش توحش یزیدیان زمانه شد و شاهد بودیم که جمله معروف”  تاریخ تکرار می‌شود”عینیت پیداکرده است. تاریخی که دو عامل جهالت و نادانی عوام، طمع و دنیاطلبی خواص عاشورایی را رقم زد که تا قیام و قیامت در ذهن بشریت به‌عنوان یک تراژدی ضد انسانی و یک توحش و جهالت بشری ثبت و ضبط خواهد شد و امروز نیز تکرار تاریخ با جهل و نادانی عده‌ای فریب‌خورده در کنار طمع و دنیاطلبی صاحبان قدرتشان (آل سعود ) که نه بویی از انسانیت و نه نشانی از اسلامیت برده‌اند، حادثه خونین اهواز را رقم زدند. در عاشورای حسینی  زن و کودک و پیر و جوان در کنار هم جان دادند و درس ایثار و آزادگی به بشریت آموختند و در عاشورای اهواز نیز همچنین!

     

    اما همگان نیک می‌دانیم که این حادثه و حوادث مشابه نه اولی است و نه آخری ! و مردم ما سال‌هاست که شاهد جهالت و توحش دشمنان قسم‌خورده انقلاب  و ایران اسلامی هستند.

     

    اما به کوری چشم دشمنان چشمه زلال  شهادت، این درخت نوپا را سال‌هاست آبیاری کرده و روزبه‌روز به درخت تنومندتری تبدیل کرده است و درس وحدت و یکدلی در دفاع از کیان اسلامی خود را فارغ از هر گروه و جناح سیاسی و جغرافیایی و قومیتی به جهانیان نشان داده‌اند. ولی آنچه مهم است بصیرت و بیداری مردم فهیم ایران اسلامی است که در ادامه راه همچون گذشته با لبیک به ندای ولی زمان اتحاد و یکدلی خود را حفظ کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شود. لذا ذکر چند نکته در این خصوص  ضروری به نظر می‌رسد:

     

    مرز جغرافیایی ملیت را مشخص می‌کند نه قومیت

     

    نکته اول :اینکه مرز جغرافیایی ملیت را مشخص می‌کند نه قومیت ، همه مردم ایران اعم از عرب و عجم، کُرد و لر، بلوچ و ترک و ترکمن و…همه و همه برادران و خواهران خونی و  دینی هستند لذا مواظب باشید که دشمنان باعث انشقاق ما نشوند و عمل زشت و شنیع عده‌ای فریب‌خورده جاهل(تحت عنوان فرقه الاحوازیه) باعث انشقاق ما نشوند. زیرا امروز همه ایرانیان با هر زبان و قومیت و نگرشی صاحب‌عزا و  عزادار این حادثه خونین هستند و سعی کنید اتحاد و همدلی خود را با برادران و خواهران هم‌وطن خود بیش‌ازپیش حفظ کرده تا خاری باشید به چشم دشمنان کوردل.

     

    با دشمنان قسم‌خورده هم‌نوا نشوید

     

    نکته دوم : خواص و سیاسیونی که گاه‌وبیگاه رشادت و استواری سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را زیر سؤال برده و تقویت قدرت نظامی را ضروری نمی‌دانستند درس عبرتی باشد که اگر تفنگمان خالی از فشنگ باشد بلایی بر سرمان خواهد آمد که حادثه دیروز اهواز لحظه ناچیزی از آن خواهد بود و با دشمنان قسم‌خورده هم‌نوا نشوند و قدرت موشکی و دفاعی نیروهای نظامی را زیر سؤال نبرند. و از یاد نبرند که عرصه بین‌الملل عرصه رئالیست ( واقع‌گرایی) است و در عرصه واقع‌گرایی قدرت حرف اول و آخر را زده و در این دنیایی که صاحبان قدرت انسان را گرگ انسان می‌دانند و اصل تنازع برای بقاء را جاری و ساری می‌دانند، قدرت نظامی پشتوانه دیپلماسی هر کشوری است.

     

    اگر جان‌فشانی مدافعان حرم نبود

     

    نکته سوم: خطابم به آن دسته از افرادی است که ایثار و ازخودگذشتگی مدافعان حرم را زیر سؤال می‌برند،به یاد داشته باشند که اگر نبود جان‌فشانی مدافعان حرم،می‌بایست هرروز و هرلحظه  شاهد کشتار فرزندان ، پدران و مادرانمان بودیم.

     

    فراموش نکنیم که عمر بن سعدهای  زمان هوس گندم ری در سر می‌پرورانند و سرزمین زرخیز ایران اسلامی وسوسه‌شان می‌کند پس این وسوسه‌ها ممکن است عاشوراهایی را رقم بزند و اهل‌بیت‌هایی را به اسارت ببرند همچنان که داعش با زنان و دختران ایزدی در عراق کرد. لذا جا دارد جایگاه شهدای مدافع حرم که خود رفیع است ارج نهاده و به داشتن چنین دلاورانی افتخار کنیم.

     

    نکته آخر: اینکه دشمنان انقلاب و مردم ایران اسلامی بدانند که تا دَر شهادت باز است آرزوی  یک وجب از خاک ایران عزیز را به گور خواهند برد همان‌طور که عمر بن سعد آرزوی گندم ری را…و بدانند که این مردم بزرگ‌شده مکتب حسینی و نهضت خمینی هستند و بدانند که شعارشان تا قیام قیامت “هیهات من الذله” خواهد بود و در برابر ظالم سر می‌دهند اما سر خم نخواهند کرد.

     

    انتهای پیام/*