• به گزارش رهرو نیوز به نقل از همشهری ،علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با همشهری، درباره شهادت شهروندان اهوازی می‌گوید: تروریست‌ها با حمله کور به شهروندان و نیروهای مسلح می‌خواستند به جایگاه مسئولان برسند اما موفق به این کار نشدند ولی در این حمله 25 نفر از هم‌شهریان ما را به شهادت رساندند.

     

    معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه هنوز شهدا و مجروحان این حمله تروریستی تفکیک نشدند، می‌افزاید: با توجه به بررسی ابعاد این حمله تروریستی هنوز تفکیک نکردیم که این شهدا نظامی بودند یا شهروند اما در اخبار اولیه تاکنون دو کودک 4 و 6 ساله، افراد رسانه و دو جانباز جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند که نشان می‌دهد تروریست‌ها برای به شهادت رساندن شهروندان هم برنامه‌ریزی کرده بودند.

     

    وی درباره وابستگی گروهی تروریست‌ها عنوان می‌کند: با توجه به اینکه هر 4 تروریست حمله‌ور به مراسم رژه کشته شدند، مسئله وابستگی آنها در حال بررسی است و پس از مشخص شدن موضوع، رسانه‌ای می‌شود.

     

    معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان درباره تعداد نفرات تروریست‌ها در این حمله تروریستی بیان می‌کند: تروریست‌ها 4 نفر بودند که 3 نفر از آنها در محل کشته شدند و نفر چهارم پس از مجروح شدن به بیمارستان منتقل و در بیمارستان مُرد.

     

    وی ادامه می‌دهد: به‌زودی تصاویر تروریست‌ها منتشر می‌شود تا هویت انها برای مردم آشکار شود.

    انتهای پیام /*