• متن پیام رئیس مرکزبهداشت غرب  اهواز به شرح ذیل است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    حمله ددمنشانه وتروریستی امروز عوامل تکفیری و دشمن بشریت ،به رژه نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان اهوازی شد، قلب همگان را به درد آورد.

    بی تردید این اتفاق یک جنایت ضد بشری و تنفربرانگیز است که در تمامی عالم و نزد همگان محکوم است. حمله به مردم خلاف تمامی اصول و موازین انسانی و اسلامی است که نشان از ضعف و حقارت دشمنان این آب و خاک و توطئه های بیگانگان در راستای ناامن کردن جامعه و ایجاد تفرقه و رعب و وحشت در میان مردم دارد. وآن هم در اهواز و محل عروج صدها هزار شهید دوران دفاع مقدس. بدون تردید و به برکت خون شهدای گرانقدر میهن اسلامی این حمله وقیحانه منجر به اتحاد و انسجام هرچه بیشتر آحاد ملت شریف ایران می شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین این ملت بزرگ در پیگیری آرمانهای انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد شد.

    اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی؛ شهادت شماری از نیروهای مسلح جان برکف و مردم عزیز اهواز را به ملت شریف ایران وخانواده های این شهیدان صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

    برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با سید الشهدا(ع) و یاران باوفایش و برای مجروحین این حادثه شفای عاجل مسئلت می نمایم.

    انتهای پیام /*