• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • اهواز- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، سرپرست دانشگاه پیام نور استان خوزستان از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور استان خوزستان خبر داد.

    دکتر روح اله نخعی اظهار کرد؛ آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌ شود.

    ایشان گفت؛ پذیرفته شدگانی که کد رشته محل قبولی قبلی آنها سال تحصیلی (۱۴۰۳-۱۴۰۲) دانشگاه پیام نور بوده و براساس لیست بهمن ماه سازمان سنجش آموزش کشور دارای شماره دانشجویی می باشند، به کدرشته قبولی جدید معرفی شده و به صورت تغییر رشته انتقال یا انتقال توام با تغییر رشته به محل کد قبولی جدید به صورت سیستمی در سامانه جامع گلستان اصلاح می شوند.

    وی اظهار داشت؛ پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه در صفحه اول سایت گلستان (در زمان ثبت نام اعلام می گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز