• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جلکانی شهردار شهر جنت مکان از تخصیص و تحویل یکدستگاه خودروی آرنا پلاس ۶ تن با کاربری حمل زباله ، پسماند به شهرداری جنت مکان خبر داد.

    جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، محسن جلکانی افزود: به منظور افزایش شهرداری جنت مکان در زمینه‌ جمع آوری و حمل زباله و ارائه خدمات بهتر به شهروندان ، یکدستگاه خودروی مکانیزه حمل زباله در دستور کار شهرداری قرار گرفت و سرانجام پس از درخواست و پیگیری های بسیار زیاد و پی در پی رئیس و اعضای محترم شورای شهر امروز ۲۶ اسفند یک دستگاه خودروی آرنا پلاس ۶ تن توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تحویل شهرداری جنت مکان شد.

    وی گفت: خدمت به جامعه شهروندی را همواره به عنوان یک اصل مهم و ضروری در اولویت کار قرار داده و با تلاش مجموعه همکاران به سوی داشتن یک شهر ایده آل حرکت خواهیم کرد.

    در پایان جا دارد از مساعدتهای آقای دکتر سلیمی ریاست محترم سازمان همیاریها و شهرداریهای کشور، جناب آقای دکتر خانچی معاون محترم عمرانی استانداری خوزستان، مدیر کل محترم امور شهری استانداری و فرماندار محبوب و جهادی شهرستان گتوند و رئیس و اعضای محترم شورا و پرسنل زحمت کش شهرداری جنت مکان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز