• خوزستان برای همه خوزستانی ها؛ «چند زبان امّا همدل و همراه»

    «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَن تُصِیبُوا قَوْمًا بِجَهَالَهٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ»

    ﺍﻱ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ! ﺍﮔﺮ فاسقی ﺧﺒﺮی ﺑﺮﺍﻳﺘﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩ ، در مورد ﺧﺒﺮﺵ ﺑﺮرسی ﻭ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻛﻨﻴﺪ ﺗﺎ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺍﺯ ﺭﻭی ﻧﺎﺁﮔﺎهی ، ﮔﺮﻭهی ﺭﺍ ﺁﺳﻴﺐ ﻭ ﮔﺰﻧﺪ ﺭﺳﺎﻧﻴﺪ ﻭ ﺑﺮ ﻛﺮﺩﻩ ی ﺧﻮﺩ ﭘﺸﻴﻤﺎﻥ ﺷﻮﻳﺪ/سوره حجرات آیه ۶

    خالصانه ترین سلام ها و ارادت ها را به محضر شریف شما مردم آگاه و تیزبین اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تقدیم می دارم.

    «صندوق رأی و انتخابات» در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حاکم شدن اراده ی اکثریت مردم جهت ارائه ی خدمت و رفع نیازمندی های جامعه در چهارچوب شرع مقدس، تعریف شده است و برای به دست آوردن این ارمغان ارزشمند، پوست و گوشت و خون پاکِ هزاران جوان ایرانی و خوزستانی از اقوام مختلف عزیز و شریف عرب، بختیاری، لر، دزفولی، شوشتری ، بهبهانی و غیره در هم آمیخت و اگر فهمِ عمیق و احساسات پاک و برادرانه ی این اقوام گرانقدر نبود که دوشادوش همدیگر و دست در دست یکدیگر، سینه ی خود را در برابر متجاوزانِ به این آب و خاکِ مقدس سپر کردند، معلوم نبود الأن چیزی به عنوان «صندوق رأی و انتخابات» در اختیار ما باشد تا برای فرد مورد نظرمان، وارد عرصه ی رقابت و تبلیغات شویم.

    الأن که این صندوق های مقدس رأی، بر روی خونِ در هم آمیخته ی شهدای عزیز همه ی اقوام شریف، بنا نهاده شده اند، عمیقا بر این باور هستم که رعایت اخلاق انتخاباتی، اصلی ترین رکنِ دوران انتخابات است و التزام به این اصل، بسیار مهمتر از نتیجه ی انتخابات و برنده شدن یا نشدن است.

    در این بین و در این دوران تبلیغات، بعضاً مشاهده می شود که از طرف ما یکسری مطالب غیر واقعی و غیر اخلاق مدارانه و بعضاً توهین آمیز خطاب به اقوام بسیار شریف خوزستان منتشر می شود و آن را به ما منتسب می کنند که اینجانب عمیقأ از این موارد، اعلام برائت می نمایم و تمام آحاد و افراد جامعه و اقوام شریف خوزستان را برادران و خواهران واقعی خود می دانم و خود را خدمتگزار آنها.

     البته اینجانب به هیچ وجه این موارد را از جانب ستاد رقیب عزیزم نمی دانم و بر این باور هستم که اینان افراد با اهداف شومی هستند که در این شرایط، قصد تفرقه افکنیِ قومی و فاصله انداختن بین جوانان عزیز را دارند.

    من اطمینان دارم که این رفتارهای غیر اخلاقی و نادرست، هیچ تأثیری بر جوانان فهیم و آحاد مردمِ آگاهِ و با بصیرت قومیت های مختلف اهواز، کارون، باوی و حمیدیه نداشته و نخواهد داشت و همگی در روز ۲۱ شهریور، برادرانه و آگاهانه برای رقم زدن آینده ای بهتر از گذشته، پای صندوق رأی حاضر خواهیم شد.

    در پایان،ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های شهداء، ارادتِ خالصانه ی خود را به محضر شریفِ تک تک شما سروران عزیز تقدیم می دارم و خدمتگزاریِ شما را افتخار و عزّت خودم می دانم.

    احمد سراج

    انتهای پیام/*