• رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به استقبال اقشار مختلف شهروندان از جشنواره ایران عزیز بیان کرد: زمان، مکان و مخاطبین نشان داد که می توان چنین رویدادهای موفقی را برنامه ریزی کرد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران؛ سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در صدمین جلسه این شورا در تذکری به برگزاری مناسب و استقبال شهروندان از جشنواره ایران عزیز اشاره کرد و گفت: خدا قوت به دوستانی که برنامه ریزی مناسب در انتخاب زمان و مکان این رویداد داشتند.

    وی ادامه داد: این رویداد نشان داد که برنامه ریزان حوزه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری کشور می توانند به دور از بهانه ها، با یک برنامه ریزی مناسب حتی در شرایط کنونی نیز یک رویداد مناسب اجرا کنند.

    رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مسئولان باید از بهانه تراشی فاصله بگیرند گفت: برگزاری رویداد ها را برای برخی مسائل عقب نیندازیم.

    وی در ادامه بار دیگر به اجرا نشدن مصوبه شورای شهر در ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: یک سال است این موضوع را پیگیری می کنیم اما به جوابی نرسیدیم.

    علوی تاکید کرد: زمان مدیریت شهری در دوره فعلی به سرعت می گذرد و نباید اجرای یک تصمیم کارشناسی معطل مسائل داخلی زیرمجموعه های شهرداری شود.

    انتهای پیام/