• نویسنده : زهره کریمی
  • راوی رهرو نیوز- سید مجید موسوی رئیس دفترسابق نماینده مردم شوش درمقاله ای با ایران اُنا تحت عنوان ” نقش و رسالت رسانه ها در انتخاب اصلح ” ارائه داشته  که به عنوان یک اسوه اخلاق مردم را به حماسه شرکت در انتخابات هدایت کرده که طبعاً مردم انقلابی ما همیشه در صحنه ها بودند و اکنون نوبت مسئولان و کارگزاران نظام است که دین خودشان را به این مردم ادا کنند وهمه مردم در دوم اسفند ماه مسیر انقلابی خود را همچو گذشته خوب می دانند مردمی که همیشه در صحنه بوده و هستند و خواهند ماند.

    نقش و رسالت رسانه ها در انتخاب اصلح

    http://iranona.ir/13191-.html

      دربخشی ازاین مقاله ، راوی رهرو نیوز را متهم به غیر بومی کرده اید!

    زهره کریمی مدیر مسئول پایگاه خبری رهرونیوز در پاسخ به این مقاله گفت : پایگاه خبری رهرونیوز متعلق به استان خوزستان است وشهرستان شوش هم یکی از پرآوازه ترین شهرهای استان خوزستان است پس غیر بومی به ما نمی چسبد ، جهت اطلاع :غیر بومی به کارگرانی اطلاق می گردد که ازاستان های دیگری وارد یک شهر دیگری می شوند و به استخدام درمی آیند و فرزندان تحصیل کرده آن شهر نظاره گر بیکاری خودشان هستند ، توصیه می شود یک سری به کارنامه اجرایی خود در زمانی که حضرتعالی درسمت رئیس دفترنماینده مجلس و سکاندارتغییر بوده اید بزنیدو کارنامه اجرایی خود را مطالعه کنید تا اگر غیر بومی وارد شهر شده است خودتان را مؤاخذه کنید نه رسانه ای که متعلق به استان خوزستان است و طبق قانون مطبوعات حق اظهار نظر درمورد همه وقایع استان را دارد.

    موسوی در بخش دیگری از این مقاله روایت های راوی رهرو نیوز را کوچه بازاری تلقی کرده است !

    کریمی در ادامه افزود : توصیه می شود که از مردم کوچه و بازار فاصله نگیرید که اگر حرف همین مردم کوچه و بازاررا گوش می دادیم الان وضعیت مدیریت ما اینگونه نبود ؟

    و اگرهمین مردم کوچه و بازار نبودند کسی وارد مجلس و منتخب مردم نمی شد ؟ هر چند که فعلا همین تحلیل کوچه و بازاری ها درست از آب درآمد .

    حال اگر منظورتان از کوچه و بازاری کنایه از مطالب بی اساس است که همه تحلیل های راوی بر فضای انتخاباتی شما درست بوده و کاربران فضای مجازی قضاوت خواهند کرد .

    و در آخر ای کاش کمی منصفانه تر بقیه داستان و مکاتبات راوی با جنابعالی را بیان می کردید که قبل و بعد از تحلیل طبق قانون مطبوعات با شما در میان می گذاشت و اجازه پاسخگویی مکتوب و تصویری را نیز به جنابعالی داد، ولی بر خلاف اخلاق رسانه ای شما به مکاتبات ما پاسخ نداده اید!

    موقعی از اخلاق رسانه ها سخن بگویید که تعامل با رسانه را درک کرده باشید .

    وقتی می خواهید اسوه باشید اول از خودتان شروع کنید !

     و در پایان شما و مطلب تان را به قضاوت های مخاطبان می سپاریم و از این کوی و آن کوی نمیپریم.

     

    زهره کریمی مدیرمسئول پایگاه خبری رهرونیوز

     

     

    انتهای پیام/*