• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، محسن جلکانی شهردار، ناصر مختاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان در پیامی مشترک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) را تبریک گفتند.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) برای صیانت از دستاوردهای انقلاب تاسیس شد، طی بیش از ۴ دهه با سلحشوری و غیرت و حضور در صحنه های خطیر جانبازی، در مسیر آرمان های حق طلبانه و آزادیخواهانه ملت ایران حرکت کرده و با تقدیم شهدای گران قدر؛ امروز با تاسی از منویات مقام معظم رهبری از پایه های اساسی، تداوم و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است.

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب آن را غرس نمودند و امام خامنه ای مد ظله العالی آن را فرزند انقلاب و مظهر اقتدار نامیدند و فرمودند:”سپاه تربیت شده دامان انقلاب است و به گردن انقلاب هم حق دارد.”

    تردیدی نیست که حضور پاسداران سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اعم از جنگ تحمیلی، نبرد اقتصادی، جنگ نرم، عمران و سازندگی ، عرصه موشکی و هوا فضا در کنار مردم فهیم و بصیر، زمینه گذر از گردنه های سخت را فراهم آورده است.

    هم اکنون و در طول تمامی این سالهایی که از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران میگذرد، تحت اندیشه و منویات هوشمندانه و خردمندانه رهبر فرزانه و فرماندهی معظم کل قوا و حضور قدرتمندانه و با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح، فتنه ها و دسیسه های زنجیره ای نظام سلطه و استکبار و صهیونیسم بین الملل علیه ایران اسلامی و جبهه مقاومت، به طرق مختلف ناکام مانده و ایران عزیز و سرافراز روز به روز مستحکم تر بوده و خواهد درخشید.

    امید که در سایه عنایات حضرت پروردگار و ذیل ولایت ولی عصر ارواحناه فداه، روز به روز شاهد سربلندی و توفیق این نهاد انقلابی کارآمد، تحت رهبری های داهیانه فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) باشیم.

    شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی جنت مکان از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم غاصب صهیونیستی در خاک آن کشور قدردانی کردند.

    محسن جلکانی شهردار جنت مکان

    ناصر مختاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز