• به گزارش رهرو نیوز- امروز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در راستای اجرای سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ترویج توسعه و تقویت تشکل‌های کارفرمایی و کارگری و همچنین به منظور هم افزایی توانمندی‌های تشکل‌های صنفی کارفرمایی در رفع مشکلات صنفی مرتبط با حوزه روابط کار و همکاری گسترده تر این تشکل‌ها با یکدیگر، این تفاهم نامه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و کانون انجمن های صنفی کارفرمایی منعقد شد.

     

    همچنین تفاهم نامه دیگری در راستای سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر توانمندسازی بیشتر تشکل‌های کانون‌های بازنشستگی و به منظور هم افزایی بیشتر تشکل‌های صنفی کانون‌های بازنشستگی در رفع مشکلات بازنشستگان و همکاری گسترده به این تشکل‌ها با یکدیگر ما بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر  استان منعقد شد.

     

    در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ها ارسلان غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: کارگران، کارفرمایان و تعاونگران کشور همواره در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب در صف اول بوده و هستند.

     

    وی بر نقش تشکل‌ها در تحقق شعار کلیدی اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران عزیز طیف وسیعی از جامعه را در بر می گیرند.

     

    غمگین تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فضای یأس در جامعه کار و تولید ایجاد شود و در این بین نقش شرکای اجتماعی بسیار سازنده و راهگشا است.

     

    وی تشکل‌های خوزستان را جزو موفق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین تشکل‌های کشور خواند و عنوان کرد: حمایت از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و تعاونگران را یکی از وظایف اصلی خود می‌دانیم.

     

    غمگین ادامه داد: تشکل‌ها و شرکای اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان جزو موفق‌ترین و منسجم‌ترین تشکل‌های کشور هستند و بیشترین میزان همراهی و همکاری بین اداره کل با این تشکل‌ها برقرار است.

     

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، بیان کرد: وضعیت نامناسبی که سال‌ها بر رابطه شرکای اجتماعی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان حاکم بود بعد از ۱۸ سال، دوران طلایی خود را آغاز کرده و در مدیریت جدید، فصل نوینی از همدلی و همراهی میان این اداره کل با شرکای اجتماعی خود آغاز شده است.

     

    گفتنی است، در ابتدای  این نشست، رییس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان خوزستان و همچنین رییس کانون بازنشستگاه و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خوزستان به ارائه گزارشی از وضعیت موجود کانون‌های خود پرداختند.

     

    انتهای پیام/*

      • منبع خبر : خبرگزاری ایلنا