• نویسنده : الهام خلجی
  • مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر گفت: عملیات برداشت نیشکر از سطح ۱۰ هزارو ۴۴۰ هکتار از زمین های کشاورزی این شرکت آغاز شد.

    خبرنگار: الهام خلجی_شوشتر؛ محمدرضا عصاره نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات برداشت نیشکر در مدت ۵ ماه تا اواسط فروردین ماه سال ۱۴۰۱ انجام می شود و پیش بینی می شود ۹۸۰ هزارتن نیشکر از مزارع شرکت کشت وصنعت امام خمینی (ره) در شوشتر برداشت شود.

    وی افزود: درسال زراعی گذشته ۱۰۷هزار و۶۹۶ تن شکر زرد دراین شرکت تولیدشد که پیش بینی می شود این رقم در سال زراعی جاری به ۱۱۰هزارتن افزایش یابد.

    عصاره نژاد با بیان اینکه ۲هزار و صد فرصت شغلی (به صورت مستقیم) در شرکت کشت وصنعت امام خمینی (ره) ایجاد شد گفت: با آغاز برداشت نیشکر از مزارع  ۵۰۰ نفر  به صورت فصلی مشغول به کار می شوند.

    مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) برنامه ریزی دقیق را زمینه ساز جهش تولید بیان کرد و گفت: با پیش بینی افزایش تولید شکر، این کارخانه به ظرفیت اسمی خود نزدیک شده و شعار سال محقق می شود.

    شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع در بخش شعیبیه این شهرستان است.

     

     

     

     

      • منبع خبر : به گزارش رهرو نیوز