• نویسنده : الهام خلجی
  • صبح امروز جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر با حضور فرماندار شهرستان، رئیس و سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر، مدیران ادارات شهرستان و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

    خبرنگار: الهام خلجی- شوشتر؛ مهندس جلال ملتجی سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب شهرستان و مشکلاتی که در راستای تهیه آب شرب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرستان وجود داشت، به عملکرد دانشکده علوم پزشکی و خدمات انجام شده در حوزه واکسیناسیون شهرستان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر ادارات و ارگان ها، درصد پوشش واکسیناسیون شهرستان به بیش از ۸۰ درصد برسد.

    مهندس پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر نیز در این نشست گفت: عملکرد دانشکده علوم پزشکی شوشتر در مدیریت بحران کرونا تا به امروز و به گواهی آمار وزارت بهداشت بسیار خوب ارزیابی شده و امیدواریم این روند در واکسیناسیون نیز ادامه یابد.

    پنبه دانه ‌‌پور با تشکر از رئیس دانشکده علوم پزشکی و مجموعه معاونین، مدیران و کارکنان این دانشکده، تلاش های حوزه سلامت در زمینه واکسیناسیون را ستودنی خوانده و همگان را موظف به همکاری همه جانبه با مجموعه بهداشت و درمان برای رشد فزاینده آمار واکسیناسیون دانست.

      • منبع خبر : به گزارش رهرو نیوز