• نویسنده : الهام خلجی
  • معاون توسعه مدیریت و منابع و مسئول امور سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اهدای ۵ دستگاه نبولایزر با ارزش ۱/۵ میلیارد ریال به دانشکده علوم پزشکی شوشتر از جانب خیرین ناشناس داخل و خارج کشور خبر داد.

    خبرنگار: الهام خلجی_ شوشتر، مهندس حجت بااحمدی با اعلام این خبر گفت: این خیرین که علاقه ای به افشای نام خود نداشتند این تجهیزات باارزش و پیشرفته را برای استفاده بیماران تنفسی و بخش اطفال اهدا کردند که به نوبه خود از تمامی این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

    مهندس بااحمدی همچنین گفت: این روزها بیش از گذشته شاهد اعتماد نیکوکاران و خیرین عزیز به دانشکده علوم پزشکی شوشتر و کمک های ارزشمند آنان به احداث پروژه های بهداشتی، درمانی و اهدای تجهیزات و امکانات مختلف به بیمارستان های شهرستان هستیم و امیدواریم با اشاعه این فرهنگ نیکو بتوانیم گام های موثرتری در راه خدمت به مردم برداریم.

    شایان ذکر است دستگاه نبولایزر وسیله‌ای برای رساندن دارو به قسمت‌های مختلف دستگاه تنفس از طریق استنشاق می‌باشد و دستگاه های اهدایی نیز بلافاصله در بخش اطفال نصب و برای درمان بیماران مورد استفاده قرار گرفت.

      • منبع خبر : به گزارش رهرو نیوز