• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • خبرنگار: الهام خلجی- اهواز؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور در محل برگزاری دوره های کشوری توان افزایی نیروهای عملیاتی پایگاه های آنست و تیم های نجات در محیط های آبی ،از روند اجرای این دوره ها بازدید کرد.

    دکتر علی خدادادی با حضور در محل برگزاری دوره های کشوری توان افزایی نیروهای عملیاتی پایگاه های آنست و تیم های نجات در محیط های آبی، در جمع صمیمی نجاتگران قرار گرفت و با یاد از شهدا و رشادت های آن دلیرمردان، بیان کرد: تاسی از شهدا می تواند در ارائه خدمات بشردوستانه بسیار تاثیر گذار و مثمر ثمر باشد .

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در بازدید از روند برگزاری این دوره های توان افزایی،عنوان کرد:تلاش های صورت پذیرفته تیم های آنست که در راستای ارائه خدمت به گرفتاران در بحرانهای ناشی از سیلاب ها ، زلزله ها و در انفجار های مهیبی با منشأ نشست گاز به وجود می آید بر هیچ کس پوشیده نیست و حضورشان در صحنه حادثه آرامش بخش است.

    وی با اشاره به تمرین های پیش بینی شده در این دوره ها که با هدف افزایش سطح توانمندی تیم های امدادی برنامه ریزی شده ،گفت: امیدواریم با اجرای این برنامه های توان افزایی، توان عملیاتی این تیم ها تقویت و تیم های آنست جمعیت هلال احمر که شاید در سطح بین المللی زبان زد باشد آماده تر و عملیاتی تر از گذشته در خدمت به مردم عزیزی که گرفتار حوادث و بلایا هستند ،ایفای نقش نمایند.

    خدادادی در پایان اظهار داشت : از همه ی عزیزانی که تلاش کردند این دوره ها ی کشوری در این سطح و در استان خوزستان برگزار شود چه همکارانمان در جمعیت هلال احمر استان خوزستان و چه عزیزانمان در سازمان امداد و نجات تشکر می کنم و امیدواریم که همیشه در راستای ارائه ی خدمات بشردوستانه موفق و سربلند باشیم.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز