• نویسنده : رضاحسین زاده ترکالکی
  • سردار سیدمحمدصالحی فرمانده انتظامی خوزستان طی سفری به شهرستان گتوند از کلانتری ۱۲ شهر ترکالکی بازدید و از رئیس و پرسنل زحمتکش این کلانتری قدردانی نمود.

    به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوزر، سردار صالحی در سفر خود به شهر شهیدپرور ترکالکی با خانواده شهیدمحمدنصیری از شهدای مرزبانی ایران زمین دیدار و گفتگو کرد.

    فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی-مدافع حرم-شهدای مرزبانی و امنیت-شهدای جامعه پزشکی گفت؛

    آسایش و آرامش موجود مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و قطع به یقین، شهادت پلی در رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می‌آموزند.

    بی تردید شهادت افتخار آمیز شهیدنصیری در راستای برقراری امنیت در مرزهای غربی کشور
    موجب استحکام بخشی مرزبان جمهوری اسلامی در برابر دشمن متجاوز به خاک مقدس سرزمینمان و ترویج روحیه شهادت طلبی
    همرزمانش در ادامه راه غرور آفرین پاسداری از انقلاب اسلامی شده است.

    شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از خاک ایران اسلامی و امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.
    از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده است.

    شهید محمدنصیری متولد۱۳۵۶ ترکالکی
    در آبان ماه۱۳۷۶ منطقه مرزی غرب کشور-پایگاه مینگل در دفاع از وطن به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای امامزاده محمداین زید(ع)بخش عقیلی شهرستان گتوند به آغوش خاک سپرده شد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز