• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جنت مکان -به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز:محسن جلکانی شهردار و ناصر مختاری رئیس شورای اسلامی شهرجنت مکان طی پیامی ضمن تبریک سالروز چهل و پنجمین  بهار عزت و آزادی، شهروندان جنت مکان را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.متن پیام بدین شرح است:

    انقلاب اسلامی یک انقلاب بزرگ است که منشاء پیروزی آن خدای متعال و ملت شریف ایران تحت رهبری الهی خمینی کبیر و استمرار و پایداری آن وامدار رهبری‌های حکیمانه حضرت آیه الله خامنه ای ادام الله عزه الشریف و ملت بی نظیر و شریف ایران اسلامی است. با هم باشیم همه مشکلات با دانائی، تدبیر و توانمندی حل می‌شود.

    انقلاب اسلامی در حالی پا به پنجمین دهه حیات خود شد که دشمنی ‌ها و کینه ‌ورزی‌های دشمنان این انقلاب یعنی نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملتی که این حماسه را آفریدند و تاکنون از آن پاسداری کرده است، به نقطه اوج خود رسیده است. حفظ اتحاد و انسجام ملی موجب تقویت قدرت ایران اسلامی است: اتحاد و انسجام ملی و دوری از تفرقه و چند دستگی در مسیر حرکت ملت به سمت تعالی و پیشرفت، نقش بسزایی دارد.

    شهروندان جنت مکان  با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضوری هوشیارانه،‌ تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، عزم، عزت و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی را به نمایش در می آورند. این حضور پیامی منسجم و تامین کننده وحدت و انسجام ملت شریف ایران اسلامی که به طور قطع منشاء یاس دشمنان انقلاب و تامین کننده امنیت و سلامت اجتماعی مردم قدرتمند ایران اسلامی است را به دنبال خواهد داشت.

    وعده ما راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ساعت ۰۹:۳۰  صبح از امام زاده شاه ابوالحسن(ع) تا گلزار شهدا

    محسن جلکانی شهردار جنت مکان

    ناصر مختاری  رئیس شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز