• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  •  

    علی بهرام نیا شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر سرداران، در پیامی مشترک، فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفتند.

    سرداران- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وَ الْفَجْرِ وَ لَیالٍ عَشْرٍ

    بیست و دوم بهمن ماه برای ملت ایران یاد آور موهبتی الهی، بی نظیر و تاریخی است که وعده خداوند برای بندگان مومن خویش محقق شد.

    اکنون پس از گذشت دهها سال از آن رخداد مهم، ملت غیور ایران با هوشیاری تمام در برابر فتنه ی فتنه‌گران ایستاده اند و همچون گذشته با تبعیت از رهبر فرزانه خود از ارزشها و دستاوردهای اسلام و انقلاب دفاع می کنند. آحاد مردم با تلاش مضاعف خویش در عرصه سازندگی کشور و محرومیت زدایی، عزت و اقتدار خود را در برابر شرق و غرب عالم به نمایش می گذارند.

    ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و بویژه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سرداران، پس از گذشت چهل و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان با تبعیت هر چه بیشتر از مقام معظم رهبری و تاکید بر آرمانهای راستین انقلاب، از تمامیت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و با حضور حماسی خود در عرصه های مختلف، پایبندیشان را به آرمانهای راستین امام خمینی (ره)، رهبری معظم انقلاب و شهدای والامقام اعلام می نمایند.

    ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن به پیشگاه عموم ملت بزرگ ایران علی الخصوص مردم شریف شهر سرداران، بدینوسیله از آحاد و اقشار مختلف مردم عزیزمان دعوت می نماید تا با حضور پرشور و حماسی در آیین بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن، شرکت نمایند.

    در پایان با نثار درود و سلام و صلوات بر ارواح پاک و طیبه شهدا و امام شهدا (امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی)، صحت، سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری مدظله العالی را مسألت داریم.

    رئیس شورای اسلامی شهر سرداران

    علی بهرام نیا شهردار سرداران

     

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز