• به گزارش رهرو نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام محرم با قدردانی از رسانه‌ها و دست اندرکاران فضای مجازی استان اظهار کرد: شما رزمنده در نبرد با دشمنان نظام و انقلاب هستید و امروز مجاهدت در فضای مجازی رسالتی عظیم است.

     

    مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مظهر توانستیم را در دفاع مقدس نشان دادیم تصریح کرد: هر جا اگر نتوانستیم کاری انجام دهیم اما در دفاع مقدس دشمان تا بن دندان مسلح با ناتوی رسانه‌های آن‌ها را با کلید اخلاص رزمندگان و پاکی نفس آن‌ها شکست دادیم و انقلاب را به واسطه دفاع مقدس صادر کردیم.

     

    وی با بیان این که دشمنان اکنون تسلیم شده‌اند خاطرنشان کرد: آن‌ها تنها به فکر کنترل و صدور انقلاب در سایر بلاد اسلامی هستند.

     

    حسینی‌صدر با بیان این که امروزه چشم امید مسلمانان دنیا به ایران اسلامی است و به امید نظام اسلامی است که امروز در حال تلاش هستند و امروز بحرین و سوریه از جلوه‌های صدور انقلاب هستند و سنگرهای کلیدی دشمنان در حال فتح شدن هستند.

     

    مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه افق آینده را روشن می‌بینیم خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید جلوه‌های بزرگ انقلاب از جمله دفاع مقدس را به خوبی انعکاس دهند که از جمله آن‌ها ۳۱ شهریورماه است.

     

    وی با بیان این که عزاداری‌های مردم در محرم و عاشورا و تاسوعا هم نباید از دید خبرنگاران پنهان بماند خاطرنشان کرد: قدرت عاشورا است که مردم ایران را متحد کرده است.

     

    حسینی‌صدر به ۱۲ مهر ماه اشاره کرد همایش قدرت بسیج تحت عنوان سپاهیان محمد رسول الله در استان برگزار می‌شود تا قدرت بسیج به رخ استکبار و دشمنان کشیده شود.

     

    وی گفت: در روز ۱۲ مهر ماه حدود ۲۰ هزار از بسیجیان در مرکز استان تجمع می‌کنند و کارهای فرهنگی در پارک ولایت برگزار می‌شود.

     

    انتهای پیام/*

    منبع خبرگزاری فارس