• به گزارش رهرو نیوز، زردپوشان صنعت‌نفت آبادان همانند دیگر تیم‌های نفتی در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با مشکلات مالی زیادی مواجه شده و سرانجام در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

     

    صنعت‌نفت تنها نماینده خوزستان بود که در این فصل طولانی لیگ دست به تغییر سرمربی زد؛ البته این تغییر از سوی باشگاه صورت نگرفت، بلکه دراگان اسکوچیچ اصرار به جدایی داشت و پس از ۱۸ بازی نیمکت نفت آبادان را در رده ششم جدول ترک کرد تا بهنام سراج در ۱۲ هفته پایانی هدایت تیم محبوب آبادانی‌ها را عهده‌دار شود.

     

    کادر فنی نفت آبادان در طول برگزاری لیگ نوزدهم جمعاً به ۲۵ بازیکن فرصت حضور در میدان را داد؛ سیدمحمد قریشی مدافع زردپوشان با حضور کامل در تمامی بازی‌های صنعت‌نفت بیشترین دقایق حضور در میدان را به‌نام خود ثبت کرد. ضمن اینکه این تیم در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل از جذب بازیکن جدید محروم بود.

     

    صنعتی‌ها در بین سه نماینده خوزستان، بیشترین تعداد گل زده و بیشترین تعداد گل خورده را داشتند. عیسی آل‌کثیر مهاجم باتجربه صنعت‌نفت با ۱۲ گل بهترین گلزن این تیم لقب گرفت و میلاد جهانی نیز با ارسال هشت پاس گل لقب گلسازترین بازیکن نفت آبادان را به خود اختصاص داد.

     

    نفت آبادان تنها نماینده‌ی استان بود که در طول فصل بازیکن اخراجی نداشت و یاران این تیم با کارت قرمز داوران جریمه نشدند. همچنین ۵۶ کارت زرد در پرونده صنعت‌نفت به ثبت رسید و مسلم مجدمی هافبک دفاعی زردپوشان با دریافت ۹ کارت زرد پراخطارترین بازیکن تیمش بود.

     

    به گزارش رهرو نیوز، جدول کلی عملکرد بازیکنان تیم نفت آبادان در لیگ نوزدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

    نگاهی به عملکرد صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم

    انتهای پیام/*