• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • مسابقات قهرمانی پومسه و هانمادانگ کشور و انتخابی تیم ملی و اعزامی به مسابقات جهانی کره جنوبی از ۱۷تا ۲۱ خرداد در تهران با درخشش تکواندوکاران اهل شهرستان گتوند برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛ رئیس هیئت تکواندو شهرستان گتوند ، ضمن تبریک موفقیت دو ورزشکار تکواندوکار اهل شهرستان گتوند اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۷۱۸ ورزشکار از استان های سراسر کشور برگزار شد که دوتن از ورزشکاران آکادمی تکواندو شهرستان گتوند برای نخستین بار در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

    وی افزود: دو ورزشکار ما با وجود تمام کاستی ها در شهر و استان، در تقابل با قهرمانان جهان و آسیا خوب درخشیدند.

    عسکرزاده در ادامه گفت: باوجود اینکه این اولین تجربه دو ورزشکارمان در مسابقات پومسه و هانمادانگ بود توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند.

    رئیس هیئت تکواندو شهرستان گتوند در پایان از مشکلات و معضلات سر راه ورزشکاران این رشته ورزشی برای اعزام به مسابقات انتقاد کرد و گفت: عدم حمایت یا تقدیر از ورزشکاران که باعث دلسردی آنها میشود و مشکلات مالی برای اعزام به مسابقات از جمله مشکلات ورزشکاران ما برای رفتن به مسابقات است این دو ورزشکار ما با هزینه خود یا خانواده هایشان در این مسابقات حضور پیدا کردند.

    مقام های کسب شده به شرح زیر می باشد:

    فاطمه رحیمی کیان در آیتم پومسه استاندارد انفرادی ۱۹سال به بالا (پومسه) – سهیلا رضایی حاجی‌ور در آیتم سونال قدرتی ۱۹سال به بالا (هانمادانگ)

    پیش‌تر ورزشکاران تکواندوکار آکادمی تکواندو شهرستان گتوند از کمبود امکانات ورزشی انتقاد کرده و خواستار فراهم شدن شرایط و امکانات مناسبت‌تری شدند.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز