• مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ضمن تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی، از نقش بسیار مهم شرکت‌های خدماتی در ارائه خدمات مطلوب به صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

     

    به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز و به نقل از روزگار پرس/ به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در نشست مشترک با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار داشت: شرکت‌های خدماتی به عنوان یک بازوی اجرایی مهم، نقشی اساسی در ارائه خدمات مناسب به واحدهای تولیدی ایفا می‌کنند که باید تلاش شود از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حمایت از این نوع شرکت‌ها استفاده شود.
    وی افزود: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، موظف به واگذاری امور شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی هستیم تا با کم کردن تصدی‌گری بخش دولتی، شاهد واگذاری امور به صاحبان صنایع باشیم.
    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: یکی از عمده مشکلات شرکت‌های خدماتی، کمبود منابع مالی است که بهترین راه حل ممکن برای حل این مشکل، اختصاص بخشی از مالیات ارزش افزوده واحدهای تولیدی به شهرک‌های صنعتی برای تامین و بهسازی زیرساخت‌های موجود است.
    وی افزود: حل مشکلات شهرک صنعتی اردبیل۲ به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان، نیازمند عزم همه جانبه است تا با ارائه خدمات هرچه بهتر، موجبات افزایش رضایتمندی سرمایه گذاران و صاحبان صنایع ممکن شود.
    علایی ضمن تشکر از تلاش‌های استاندار و مسئولان استان در پیگیری و حل مشکلات این شهرک صنعتی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سالیان اخیر، اعتبارات بسیار مناسبی برای تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردبیل۲ تخصیص یافته است.
    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تصریح کرد: اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، پست برق ۶۳ کیلوولت با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت خیابان‌ها با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، آماده سازی فاز سوم با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال و پروژه‌های آب و برق با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از مهمترین زیرساخت‌های ایجاد شده طی دو سال اخیر در شهرک صنعتی اردبیل۲ بوده است.