• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • اندیمشک- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، حمید بهداروندی گفت: امروز سه شنبه ۱۹دیماه۱۴۰۲ توسط عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی وحدتی از رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اندیمشک به پاس همکاری این اداره در آموزش های فرهنگی و هنری سربازان و اعطاء گواهینامه های پایان دوره تقدیر بعمل آمد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک افزود: در این دیدار حجت الاسلام  والمسلمین خرم آبادی رئیس عقیدتی سیاسی، کریم رحیمی رئیس تربیت و آموزش عقیدتی،حجت الاسلام و المسلمین عبدی جانشین تربیت  و آموزش عقیدتی و آقای کشکدلی مسئول سمعی بصری عقیدی حضورداشتند.

    حمیدبهداروندی بیان داشت: توسعه فرهنگ و هنر در مراکز نظامی برای سربازان باعث پیشرفت و یادگیری علاقه مندانی است که در این گونه مکان های خاص دسترسی به آموزش ندارندو این اداره آماده هرگونه همکاری در خصوص آموزش های هنری می باشد.

    در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین خرم آبادی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی وحدتی نیز گفت: خوشبختانه تعامل بین دستگاهای اداری شهرستان بخصوص ادارات فرهنگی با پایگاه هوایی وحدتی بسیارخوب و امیدوارکننده است و این همکاری ها براساس تفاهم ایجادشده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی هوایی همچنان ادامه پیداخواهد کرد.

    وی خاطرنشان کرد: تمام دوره های هنری بانظارت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اندیمشک و با صدور گواهینامه پایان دوره صورت خواهد پذیرفت و ما قدردان مشارکت ادارات فرهنگی هستیم.

    گفتنی در این دیدار رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی وحدتی با اهداء لوح تقدیر و لوح قرآنی از حمیدب هداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک تقدیر بعمل آورد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز