• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • شامگاه سه شنبه ۱۹دیماه ۱۴۰۲ حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک به همراه کارشناسان این اداره با حضور در منزل هنرمند فقید استاد محمد حسین سپهوند ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر این هنرمند مردمی را گرامی داشته و از خانواده مرحوم سپهوند با اهداء یک اثر هنری تجلیل بعمل آوردند.

    اندیمشک- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اندیمشک در این دیدار گفت: راز محبوبیت مرحوم سپهوند در بین مردم و هنرمندان اخلاق مداری و ارتباط صمیمی بود که از خصوصیت های بارز رفتاری وی به شمار می رفت.

    حمیدبهداروندی خاطرنشان کرد: تکریم از پیشکسوتان و فعالان شاخص عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک قرار خواهد گرفت و این کمترین کاری است که می توان برای این قشر زحمتکش انجام داد.

    وی با اشاره به اینکه هنرمندان نیاز به توجه دارند افزود: هنرمندان و فعالان فرهنگی حداقل انتظاری که از مسئولین دارند اول توجه و همراهی معنوی است وبعدحمایت های مالی و تسهیلاتی در حوزه کاری خود هستند.

    وی تاکید کرد: استفاده از فضای های فرهنگی شهرستان کم ترین خواسته هنرمندان است و ما سعی داریم با تمام توان و امکاناتی که در اختیار داریم مسیر فعالیت را برای هنرمندان بدون هیچ نوع نگاه تبعیض آمیز هموار کنیم.

    بهداروندی یادآور شد: استادمحمدحسین سپهوند یکی از خوانندگان مطرح شهرستان اندیمشک بود که در طول عمر هنری خود آثار فاخری از خود بجا گذاشته که بارها از طریق صدا و سیما پخش شده است.

    رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اندیمشک ضمن دعوت از مردم و هنرمندان‌ برای شرکت در مراسم اولین سالگرد این هنرمند برجسته عنوان کرد:
    مراسم اولین سالگرد استاد محمدحسین سپهوند روزپنج شنبه ۲۱ دیماه راس ساعت ۱۴/۳۰ الی ۱۶ دربهشت زهرای شهراندیمشک از طرف خانواده ایشان برگزار خواهد شد.

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز