• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جنت مکان – به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، محسن جلکانی  شهردار و  ناصر مختاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان ، در پیام مشترکی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفتند.

    متن پیام بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

    نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست، بار دیگر نوروز با تمام زیبایی‌هایش فرا رسید، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی آمد و بار دیگر طبیعت رخ می‌نمایاند و جلوه‌ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می‌شود و این بار با ماه خدا؛ ماه مبارک رمضان عجین شده و چه اتفاق فرخنده ای. بدون شک تقارن بهار طبیعت همراه آواز هزار دستان و ماه مهمانی خدا بهترین فرصت جهت زدودن دل از زنگار مادیات و خدمت به خلق الله است.

    در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه ی شهروندان در شهر جنت مکان ، زندگی در شهری ایمن و شاد و آباد و توسعه یافته که از جنس رویا و شعار نیست، بلکه اهداف برنامه‌ریزی شده‌ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار و مشارکت شهروندان در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم کرد

    نوروز ۱۴۰۳، نه فقط آغاز سال نو، بلکه با آغازین روزهای ضیافت الهی عجین شده و نوید یک سال معنوی همراه با یک حس خوب که در این ماه خدا نیز در ذهن تداعی میشود؛ آینده ای روشن و سالی توام با بهروزی و توفیق برای مردمان ایران زمین به ویژه شهروندان فهیم شهر جنت مکان  را آرزومندیم.

    نوروزتان پیروز، طاعات و عباداتتان مورد قبول حق تعالی؛ عیدتان مبارک

     

    محسن جلکانی شهردار

    و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز