• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • محسن جلکانی  شهردار جنت مکان  ، ناصر مختاری رئیس و اعضای شورای شهر جنت مکان در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفتند.
    جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، در متن این پیام آمده است: یوم ا لله ۱۲ فروردین، روز بزرگی است که به یمن پیروزی انقلاب اسلامی، کم نظیر ترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار و خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد.
    دوازدهم فروردین ۵۸ فریاد توفنده مردم با ایمانی بود که با نام خدا بپا خواسته و با مجاهدت ها وایثار خود ، ضمن نفی استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای « آری» دادند.
    روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است و تعبیر بدیع و زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی که این روز را، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما که باید زنده نگه داشته شود نامیدند، به خوبی نمایانگر عظمت و شوکت این روز حماسی است .
    اینجانبان ضمن تبریک مجدد سال جدید ، ۱۲ فروردین را به  همگان مخصوصا مردم متدین و شهید پرور شهر جنت مکان  تبریک عرض نموده ، اطمینان داریم سالی توام با موفقیت و سربلندی و پیروزی در پیش رو خواهیم داشت و امیدوارم که در این سال با کمک و حمایت مردم شریف و متدین با غلبه بر مشکلات گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت شهرمان برداریم.

    “محسن جلکانی شهردار جنت مکان ،ناصر مختاری  رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان ”

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز