• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، محسن جلکانی شهردار، ناصر مختاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان در پیامی شهروندان فهیم جنت مکان را به حضور گسترده در راهپیمائی روز قدس دعوت نمودند.

    متن پیام بدین شرح است:

    روز جهانی قدس میراث ارزشمند و گرانبهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی آحاد مسلمین آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت گسترده در این روز مهم، نفرت و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکار و استکبار جهانی اعلام کنند.

    ملت ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرارداده است .حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و تجدید عهد و میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی به منصه ظهور و ثبوت می رساند.

    اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی از تمامی اقشار مختلف مردم شهر جنت مکان  دعوت می نماییم تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از رژیم اشغالگر قدس و ایادی استکبار جهانی ، تبلور دیگری از وحدت امت اسلامی پدید آورند.

    وعده دیدار ما: جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰ صبح

    مسیر راهپیمائی : از امامزاده شاه ابالحسن (شامرد) تا  گلزار شهدا

     

    محسن جلکانی شهردار جنت مکان

    ناصر مختاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز