• نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی
  • شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم جنت مکان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

    جنت مکان- به گزارش پایگاه خبری رهرونیوز؛محسن جلکانی، شهردار شهر جنت مکان، ناصر مختاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم جنت مکان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

    متن پیام به‌ این‌ شرح است؛

    بسم الله الرحمن الرحیم

    بار دیگر حضور حماسی، انقلابی و با بصیرت مردم شهر جنت مکان در راهپیمایی روز قدس همراه و هم گام با خروش یکپارچه‌ ملت بزرگ ایران و سایر مسلمانان در اقصی نقاط جهان، ماندگار و تاریخی شد.

    فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای ملت بزرگ ایران اسلامی و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، لرزه بر پیکره ضعیف و رو به زوال رژیم منحوس صهیونیستی انداخت و آن را بیش از هر زمانی در ورطه نابودی قرار داد.

    اینجانبان ضمن تقدیر از حضور حماسه ساز، بی نظیر و پرشور و مثال زدنی ملت ظلم‌ستیز ، بیدار و آگاه ایران اسلامی، خصوصا مردم ولایت مدار جنت مکان در راهپیمایی روز جهانی قدس، از خداوند متعال آزادی قدس شریف‌ و نابودی ظالمان و مستکبران جهان و در راس آنها آمریکا و صهیونیست جنایتکار را خواهانیم.

    محسن جلکانی شهردار جنت مکان

    ناصر مختاری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جنت مکان

      • منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز